Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Läskit ja muuten vain huonokroppaiset mammat: Ottaako sääennuste päähän?

Vierailija
04.06.2007 |

Kun ette voi piiloutua paksujen vaatekerrosten alle? Läskit, teitä varmaan hikoiluttaa ihan hulluna... laittakaa sitten kunnon laagerit dödöä pliis! :D

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt on ollu flunssaa koko talven. Aloitin kropan trimmauksen, ja sen jälkeen useat peräkkäiset flunssat on romuttaneet mun mahdollisuudet toteuttaa kuntoilu- / kroppaussuunnitelmia.

Hauku vaan toisten läskejä. Kun terveys ei anna muuta kuin potea, niin se on jo itsessään ihan riittävän masentavaa. Kurjaa, että susta on kiva vielä lyödä lyötyä. Oli säät mitkä hyvänsä, niin ei näytä hyvin sullakaan menevän.

Vierailija
2/18 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaan pukeutua

lapsen puolesta harmittaa hän ei pidä helteestä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan vain niin ärhäkkää aurinkoihottumaa, ettei juuri mitään kohtaa ihosta voi auringolle paljastaa. No, kädet voi, mutta kasvot pitää piilottaa hatun alle ja niska suojata hyvin.

Vierailija
4/18 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

auringonpaistetta vaikka olen laiha kuin viulunkieli.

Vierailija
5/18 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavsti kuumaa ja urinkoa. Eikä inhota, paljastan söpön ja seksikkään pömppövatsani ja annan lanteiden keinua ja rintojen näkyä :-)

Vierailija
6/18 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

narutoppeihin ja minareihin?

Vaikka kroppa antaisi myöten en ole koskaan kokenut tarvetta pukeutua esim. kauppaan samalla lailla kuin uimarannalla.

Sanotaan että tyylikästä on asianmukainen pukeutuminen.

Vierailija
7/18 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vahattava joka toinen päivä, että pysyis siedettävästi kurissa.

Vierailija
8/18 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa päähän se, että vuorokaudessa on liian vähän tunteja, jotta ehtisi tehdä kaiken sen mitä haluaa. On remppaa, pihan laittoa ym!

Mutta minua ei toisten läskit tai läskittömyydet purista, minulla on oma elämä.

Vierailija
9/18 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämää ei kannata käyttää murehtimiseen! Joten jos näette kaksi plösöä narubikineissä rannalla tänä kesänä - ne ovat me!

Vierailija
10/18 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kympille siis!

Vierailija
11/18 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Topissa ja shortseissa täällä ollaan.

Tarkoittaako ap sitä, että pitäisi pukeutua narubikineihin vai mikä oli homman pointti?

Vierailija
12/18 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen ei ole arvokas ihmisenä ja pitää laittaa teltta päälle rannalla. Minä sanon tähän, että niin kauan kuin mun miehen ja itseni mielestä on muodokas ja huippuseksy - niin ap voi syöksyä sementtiin.

Vierailija
13/18 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää siitä kuumuudesta. Mulle tulee ihan hirveän huono olo ja migreeni :(

Vierailija
14/18 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kokenut tarvetta kulkea alasti yleisillä paikoilla, en laihana, enkä nyt lihavana.

En halua ryppyistä naamaa ja ennenaikaista vanhenemista, joten pysyn mieluummin varjon puolella!

Vierailija
15/18 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin että ei ole sopivia vaatteita kaapissa eikä jaksa/voi kauppaan raahautua. Olen siis salakavalasti lihonut ulos kaikista vaatteista : ( Ja sitten vielä tuo karvankasvu rasittaa joo...

Kanssaihmisten mielipide kropastani ei minua niin hetkauta...

Vierailija
16/18 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:tä ottaa päähän varmaan aika usein..

Vierailija
17/18 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsee ehkä jopa tänne kauhistelemaan millaisen norsun on nähnyt ja kuinka ihana on itse tähän verrattuna. Muuten tykkäisin pukeutua peittävämmin, mutta käy nii nsääliksi ap, että pakko antaa hänen elämäänsä sisältöä ja henkistä tyydytytystä.

Tule muuten ap joskus uimastadikalle jos olet pk-seudulta. Tikahdut varmaan mielihyvään, kun näet minut siellä lahkeellisessa mustassa kokouimapuvussa kun yritän peittää kauheaa kroppaani niin paljon kuin mhadollista. Ja voit jälleen huokaista ihastuneena peilikuvallesi kuinka ihana oletkaan pikkubikineissäsi.

Vierailija
18/18 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ottas muuten mutta vauvamahan kanssa se voi olla aikas tukalaa. Ihan ap,n iloksi kerron etten peittele kun kylmillä säillä. Kivampi olla hellevaatteissa.