Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäreille tms kysymys!!

Vierailija
03.06.2007 |

jos olen aamulla /aiemmin ottanut antihistamiinia ja avaavaa bricanylia voinko ottaa sitä uudestaan myöhemmin jos olo on tukala ja kutiaa? mulla anafylaktiseen shokkiin varalta EpiPen mutta voinko ottaa ensiapuna uudestaan nuo jos alkaa tuntumaan siltä että oireet alkaa uudestaan tai jatkuu?

Vaikka annostusohje on yksi tabletti päivässä ja muistaakseni yksi suihke tarvittaessa bricanylia.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astmaan voi kuolla !

Vierailija
2/4 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta haluaisin varmistuksen. Unohtui kysyä kun kävin lääkärin luona juttelemassa. Siinä tilanteessa kun ei ehdi tai muista kysyä kaikkea (olin kyllä kirjoittanut kysymyksiä paperille) mutta en tuota huomannut kysyä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti toinen tabletti antihistamiinia ei kauheasti auta, mutta kokeile ihmeessä. Bricanylia saa ottaa aika monta annosta päivässä, ota toki toinen jos on hengenahdistusta. Voit ottaa yhden annoksen Bricanylia nyt ja toisen annoksen 15 min päästä, silloin saat paremman tehon. Jos kyse siis hengenahdituksesta, kannattaisi Bricanylin lisäksi kokeilla myös palleahengitystä, se voi rauhoittaa oloa.

Vierailija
4/4 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain ohjeen lääkäriltä myös ottaa antihistamiinin kanssa kaksi tablettia kyypakkauksesta mutta en oo vielä saanut ostetua sitä kyypakkausta (kävin jo kerran apteekissa)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan