Tulin raskaaksi ekana yönämme mieheni kanssa!
Menimme siis sänkyyn heti ekana yönä kun tapasimme(eräällä klubilla) eikä käytetty kumia siinä kiimoissamme. ;) Ah, mikä yö se oli...Vieläkin muistelen kaiholla! Hih, sitä jotenkin tiesi mitä halusi. Lapsen juuri SEN ihmisen kanssa HETI! Se oli eläimellistä vaistoa kauneimmillaan. Nyt kuusi vuotta on kulunut ja ollaan naimisissa ja toinenkin lapsi on siunaantunut. :)
Tapaamiseemme liittyi toinenkin kuvio...menin alunperin sinne kemuihin exäni kanssa ja samana iltana bongasin paikassa nykyisen mieheni. Siltä seisomalta lähdin sen miehen mukaan ja exä jäi hengaamaan tietämättömänä mistään. Juttelimme mieheni kanssa koko illan kuin oltaisi aina tunnettu toisemme! Exän kanssa olisi mennyt poikki ennemmin tai myöhemmin joten valinta oli rohkea ja nopea! Tosin jättämistapa ei mikään kovin ylevä. :/
Mitäpä mieltä muut tarinastani? ;)
Kommentit (7)
Toivon onnea taipaleellenne jatkossakin! :) Ja hyvä, että ei tullut tauti ja yh... ;)
Aika iso riskinhän tuossa olet ottanut, hienoa että hyvin on mennyt.
Itse monesti mietin ettei monellakaan ole varmaan käynyt näin hassua yhteensattumaa! Onni tosiaan kohtasi odottamatta ja tässä nyt ollaan yhä. Uskon että onnemme ei tule ihan heti katkeamaan koska olemme joutuneet käymään läpi vuosien saatossa aika vaikeita asioita. Mitään helppoa ei elämämme ole ollut! Mutta osoittaa ainakin että mies on oikea kun jaksaa kanssani olla vaikka mitä olisi. :)
Ai niin muuten, ja miehellä sattuu olemaan TOSI kookas varustuskin! Heh...Kaikki kerralla mitä nainen voikin mieheltä odottaa. ;)
ap
Jotenkin epäilen että munan koko taitaa todellisuudessa olla aika pieni jos tämä tarina olisi totta. Mutta taitaa olla soopaa koko homma.
Olen kuules ennen miestäni ollut varsin tarkka tavarastani ja kauan aikaa olen seukannut edellisten ukkojen kanssa ennenkuin olen antanut yhdellekään...ja niitä ukkoja ei ole ollut kuin muutama. Mieheni kohdalla tunsin jotain semmoista mikä lamautti järjen kokonaan ja sitä vaan halusi antaa ihmiselle kaikkensa. Ei sitä voi sanoin kuvailla. Kauneinta mitä olen ikinä kokenut!
ap
Leffa kamaahan tää on.... :) me vielä asuttiin eri maissa ja mies tuli tänne takiani ja lapsen tietty myös, vaikka ei oikeastaan edes tunnettu. Onnellisempi olen kuin koskaan ennen kenenkään kanssa. Uusi lapsi nyt tuloillaan. Elämä on iloisia yllätyksiä täynnä :)
ja olette onnellisia!