Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Polttaripaketti

Vierailija
03.06.2007 |

Mä aion nyt suunnitella tähän kivan polttaripaketin ja laskea kustannukset. Oletetaan, että polttarivieraita on 9+morsian itse.

Aamupäivä alkaisi brunssilla jossain ihanassa, rauhallisessa paikassa järven rannalla tai puistossa klo 10.30. Kuohuviinit ja ruuat (pari salaattia, patonkia yms. saisi taatusti 50 ¿:lla kaikille. Tässä vaiheessa vain alkoholitonta juomaa.

Sitten morsmaikku vietäisiin issikkaratsastukselle, joka maksaisi 30 ¿. Ryhmäkoko väh 6 henkeä, joten 5 ratsastuksesta kiinnostunutta osallistuisi siihen ja maksaisivat itse sen oman 30 euroa. Loput voisi nautiskella omia juomiaan auringossa paistatellen. Ratsastusosuus kestäisi vain 45 min. Tämä ohjelmanumero alkaisi klo 13.00. Jos brunssin jälkeen jää aikaa, niin voisi poiketa terassilla yhdellä. Ratsastuksen jälkeen nautitaan kotakahvit. Matkaa jatketaan n. klo 15.00.

Sitten siirrytään esim. jonkun tutun/sukulaisen/omalle mökille (tai kivaan omakotitaloon) saunomaan (ilmaiseksi tietysti) ja siellä tehdään oikein herkulliset grilli- tms. ateriat. Ruuat tähän ateriaan 10 hengelle varmasti saadaan 100 ¿:lla. Sillä aikaa, kun tehokkaat ystävät valmistavat ateriaa (jota on jo edeltäkäsin valmisteltu), hieroja tulee hieromaan juhlakalua. Tämä maksaa noin 50 ¿ matkakuluineen. Juomia illaksi juhlakalulle esim. viinipullo, muutama saunasiideri yht. 20 ¿ tai tietysti morsiamen mieltymysten mukaan.

Saunassa perinteisiä morsiussauna juttuja ja rentoa yhdessä oloa jne. Sitten laittaudutaan iltaa varten, kukin miten haluaa ja morsian mahd. polttariasuun. Taksilla ravintolaan noin klo 23.00. Taksi maksaisi esim. 30 ¿. Jos morsian laitetaan polttariasuun, niin sitten saa myydä jotain ja näillä ostetaan hänelle drinksuja. Mutta jos ei halua myydä mitään, niin sitten sovitaan, että jokainen tarjoaa yhden drinkin (jolloin näitä tulee yht. 9 ja riittäisi hyvillä pohjilla ainakin mulle..). Yksi drinkki max 7 euroa, joten yhteiskustannuksiksi tulisi 38 ¿/osallistuja. Tietty ne jotka ratsastaa joutuisivat maksamaan sen 30 lisää, mutta olisihan se elämämys.

Tämä hinta sisältäisi siis ruuat ja matkat kaikille. Alkoholijuomat pitäisi jokaisen luonnollisesti hommata itse. Niin ja jos ravintolaan on pääsymaksu, niin siihen on hyvä varata rahaa. Noin 40 eskoo riittää siis tosi hyvin ihan toiminnalliseen päivään.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkaa saisi olla jotain 80 km per suunta ja yöksi tulisin kotiini. Ihan kiva ohjelma ja kustannukset tosiaan sopivat.

Vierailija
2/2 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta 30 euroa / henkilö sisältäen alkujumpan, ratsastusvarusteet, tunnin ratsastusretken, nokipannukaffet nuotioleivän ja makean suupalan kera, vastuuvakuutuksen ja arvonlisäveron. Minimi ryhmäkoko 6 henkilöä.

Tossa yllä mitä se hinta sisältää ja siihen tietty saisi osallistua kaikkikin jos haluaisivat. Eli tunnin ratsastus ja muuta sälää.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä