Keltainen " vuoto" alkuraskaudessa?
Mistäköhän voi johtua keltainen väri vessapaperissa, kun pyyhin emättimen suulta? Ei siis voi missään tapauksessa olla pissaa. Sitä oli aika paljon, mutta ole vuotanut housuihin asti. Tapahtunut vain kerran.
Ekana tuli mieleen, että olisi lapsivettä. Mutta eikö sen pitäisi olla kirkasta (ainakin näin alkuvaiheessa)?
Kiitos, jos joku osaa vinkata!
T: Justus08 rv7+6
Kommentit (5)
ja eihän kai noilla viikoilla vielä edes lapsivettä ole ollenkaan jos olen oikein ymmärtänyt. Vasta myöhemminllä viikoillakin luin jostain, että sitä oli vain muutama desilitra.
oli keskimmäistä, tyttöä odottaessa pissa niin kirkkaan neonkeltaista, että valkoiseen veskipaperiin " otti väriä" ..Koko raskauden ajan siis..
Oikein keltainen valkovuoto voi olla merkki hiivastakin.
Mutta yhtäkaikki monenlaista epämäärästähän tuolta raskauden aikana valuttaa;D
Olen pähkäillyt asiaa itsekseni ja tuntuu vahvasti siltä, että syömilläni B-vitamiineilla olisi vaikutusta asiaan. Se siis värjää pissan keltaiseksi, joten miksei valkovuotoakin, varsinkin nyt hellekeleillä.
Keskiviikkona onneksi neuvola, joten kyselen asiaa sieltäkin.
Entä oletko ap ollut yhdynnässä tätä vuotoa edeltävänä päivänä? Mulla tulis viime raskaudessa yhtenä päivänä sellaista venyvää keltaista limaa, olin jollain rv25+ viikoilla varmaan, mietin jo limatulppaa ja ties mitä. Täältä sitten sain vinkin että voisi olla spermaa ja niin kai se sitten olikin, kun aina vain seksin jälkeen ilmestyi.
se kun muuttaa muotoaan, koostumustaan ja määräänsä velä useasti raksuaden aikana. Lapsivettä en usko sen noilla viikoilla olevan, sitä kun ei kuulu vuodella normaalisti loppuraskuadessakaan...