Apua! Voinko olla raskaana:
Sekstailimme miehen kanssa pienessä kännissä viikko ennen kuin menkkojen piti alkaa. No, jotain siinä sitten tapahtui, kun kundomi oli päällä, mutta vaikka mies tuli, sen sisällä ei ollut mitään mälliä.
Menkat olisi pitänyt alkaa jo, mutta eipä kuulu. Siispä paniikissa kyselen: voiko mies tulla, ilman mällejä? Vai hävisikö ne mällit mun sisään kortsusta jotenkin kummallisesti...?
Auttakaahan nyt, olen ihan paniikissa!
Kommentit (6)
Eihän se kortsu satavarma ole. Sen sijaan että roikut av:lla niin mä olisin jo tehnyt sun asemassasi raskaustestin . Sillähän se selviää. Ei sillä, että av pohtii tätä asiaa.
Ja miksi mies olisi teeskennellyt, koska on nyt ihan aidosti huolissaan mahdollisesta raskaudesta! Ja toiseksi, seksi ei ollut mitään jyystämistä vaan suht nopea toimitus :)
Raskaustestiä en oikeasti uskalla tehdä, koska pelkään niin pirusti olevani raskaana.. Mielummin odottelen menkkoja siihen asti, että lapsi syntyy :)
Äh, ihan kamala tilanne..
ap
Yksinkertaiselta vaikutat minustakin.
Ette varmaan ole koskaan itse sählänneet pienessä kännissä ja tapahtumat ovat, hmm... ei niin selviä :)
Tottakai tulee mieleen, että ne vellit olisivat jostain reunasta päässeet sisääni.
No, mitäpä tästä enää jauhamaan. Sen halusin vaan tietää, että onko ne mällit välttämättä tulleet ollenkaan. That' s it.
Kiitos vaan vastanneille!
ap
... vaikka ei ejakuloi... (miten se sitten kirjoitetaankin...) Eli suomeksi spermaa ei tule orgasmista huolimatta...