Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksikää mulle uusi tavoite, elämä on tylsää kun ei ole jotain mitä tavoitella.

Vierailija
02.06.2007 |

Olen valmistunut, mulla on hyvä työ, kiva perhe. Tavaraa en jaksa tavoitella. Mitä voisin alkaa tavoittelemaan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuden kielen hallintaa, muita opintoja. Pihan valmistumista...

Vierailija
2/7 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten hyvinvointi: OK, tätä tavoittelen jo. Energiaa riittäisi muuhunkin.

uusi kieli: tätä olen harkinnut, mutta en jaksa " turhaa" opiskelua jonka hyötyä en koskaan pääse realisoimaan.

muuta opiskelua: myöskin harkinnassa. en vain jaksa opiskelua opiskelun vuoksi, täytyisi keksiä sillekin joku järkevä syy.

puutarha: ei ole puutarhaa..

taivaaseen pääsy: sitäkin tavoittelen jo :)

kuolema: ei kiitos, nautin elämästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsityöt: tuolin verhoilua olen harkinnut, mutta en ole saanut aloitettua. jotenkin en osaa ottaa käsitöitä riittävän vakavasti niin että saisin niistä tyydytystä.

muita ideoita?

Vierailija
4/7 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloita aktiivinen toiminta jossain järjestössä.

Vierailija
5/7 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vapaaehtoistyö: tämä on tosi varteenotettava ehdotus. olen miettinyt tätäkin, en vain ole keksinyt vielä sopivaa järjestöä ja tapaa miten osallistua..

Vierailija
6/7 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuollainen tilanne enkä edes osannut kaivata mitään enkä halunnutkaan tavoitella mitään kummempia (ainakaan mitään konkreettista). Mulla oli hyvä olla. Mut sit mies pistikin koko pakan uusiksi ja se oli tietty helppoa siinä mielessä, että mulla oli elämän perusasiat ja oma päänuppi " päivitettynä" eli tiesin mitä halusin elämältä. Mut kieltämättä, kyllähän sitä kaikenmoista uutta haastetta elämään tuli, kun yh:ksi jäi. No, mutta sitten tuli uusi onni elämään ja tavoitteita tulikin yhtäkkiä roppakaupalla lisää. Eli joskus elämä yllättää niin, että niitä tavoitteita tulee vaikkei itse arvaisikaan.

Miksi keksiä jotain tavoitteita vaan tavoitteiden vuoksi? Miksei nauttia elämän pienistä asioista päivä kerrallaan?

Jos nuo ei riitä, niin voithan miettiä vaikka itsesi henkistä kehittämistä? Tai entäs jos rupeaisitte jollekin pienelle tukiperheeksi eli olisitte kerran tai pari kuussa jonkun elämän rikastuttajana ja helpottajana?Tai jos tukiperheenä toimiminen ei sovi koko teidän perheelle, niin voisitko olla itse jollekin tukihenkilönä?

Vierailija
7/7 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan päinvastaista tilannetta, että jaksaako kaikkea erilaista touhua ja hänelle sanottiin, ettei saa tavoitella niin paljoa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä