Paljonko sinulla/teillä on velkaa?
Kommentit (27)
Asunto ostettiin halpaan aikaan 12 v sitten, ja on käyty tienaamassa ulkomailla lisää.
Selitän tätä siksi, koska kaikki ihmettelevät, miten Helsingissä paritalossa asuvilla ei ole lainaa...
opintolainaa. Asutaan ASO-asunnossa.
Ei auto-, opinto-, kulutus- tms. luottoja. Ei minusta ole paljoa kun asunnon käypä myyntihinta hipoo 400 000 euroa.
300teur vielä maksettavaa. Korot ikävä kyllä nousussa.
Ikää minulla 28v ja miehellä 31v, perheessä kaksi lasta.
Taidatte olla tosi amislaisia ?
Vierailija:
ja lainaa on 230 000e.
omakotitalosta. Ollaan pienituloisia, joten isommat lainat saa jäädä suosiolla väliin. Säästöjä on nyt enemmän kuin lainaa, joten mukavasti elellään pienillä tuloillamme (alle 2000¿ kuussa nettona).
Yhteiset tulot/lainat sen sijaan 365 % eli aika paljon on joo...
olla joku 20 000e ulosotossa..pankkilainaa enään joku 270e
Ei kai velkaa voida olla prosenteissa? Ja lisäksi yli 100 %? :D
Vierailija:
Ei kai velkaa voida olla prosenteissa? Ja lisäksi yli 100 %? :D
velkaantumisaste
Velat / vuositulot x 100%= velkaantumisaste
Ei siis ole yli sadan prosentin. Valkaantumisaste on siis kerroin paljonko ollaan velkaa? Meillä ei ainakaan persarissa, lukiossa taikka missään mun jatkokoulutuksissa ole koskaan ollut yli 100 prosenttia, jos nyt ihan tarkkoja ollaan.
Oikeastiko joku luulee ettei voi olla yli 100 % mikään?
yksin lapsen kanssa, mutta asumiskustannukset on onneksi edullisemmat kun vuokra-asunnossa
mutta tämän vuoden lopussa sitä tulee olemaan vähintään 315 000 ¿
Prosentti (merkki %) tarkoittaa yhtä sadasosaa. Nimitys tulee lat. per centum, sataa kohden tai pro centum, joka tarkoittaa sadasta. Sitä käytetään ilmaisemaan suhteellista osuutta tai määrällistä suhdetta.
-lainattu wikistä, kun en jaksa itse kirjoittaa
niin se 400% on joku kertaa 4. Ei siinä ole silloin enää mitään tekemistä itse prosenttien kanssa.
Vierailija:
Ei siis ole yli sadan prosentin. Valkaantumisaste on siis kerroin paljonko ollaan velkaa? Meillä ei ainakaan persarissa, lukiossa taikka missään mun jatkokoulutuksissa ole koskaan ollut yli 100 prosenttia, jos nyt ihan tarkkoja ollaan.
188 000,-