Mies, jota ei suihinotto kiinnosta. Onko muita?
Tosi hassu juttu sinänsä, mutta nykyistä miestäni ei suihinotto kiinnosta ollenkaan. Hän ei halua saada eikä antaa. Olen muutaman kerran kokeillut antaa mutta alkaa vaan lähinnä hysteerisesti kiljumaan että tuntuu liian oudolle.
Onko muita miehiä, joilla sama juttu? Mietin että onko tekniikka päin honkia vai mistä johtuu :)
Kommentit (5)
Omasta mielestäni olen ihan ok poskeenottaja ja kaikki muut miehet ovat ennen saaneet. Mutta nykyinen ei saanut vaikka mitä teki. Mies sanoi ettei vaan välitä siitä ja ettei ole ikinä saanut orgasmia kun nainen ottaa suihin. Sitten päätin, että vaikka se olisi viimeinen tekoni ja siihen menisi vuosia niin opettelen sellaisen taktiikan, että saan mieheni laukeamaan suuseksissä ja että hän oppii siitä nauttimaan.
Reilu vuosi siinä meni. Monenlaisia erilaisia taktiikoita, erilaisia asentoja jne. Selvisi, että miehellä toimii tasan tarkkaan 1 taktiikka. Muna suuhun ja kädellä tiukka ote varresta. Sitten samaan aikaan kun suu liukuu alas niin käsi liukuu alas ja sitten ylös päin. Samalla huulet puristuu tiukasti ympärille ja kieli pyörii terskan päässä. Ja tätä samaa täytyy tehdä koko ajan, muuten ei irtoa. Mieheni myös tykkää mitä syvemmälle munan kurkkuun tunkee. Ja hänen pitää maata selällään. Muussa asennossa ei onnistu. Nykyään nauttii suuseksistä todella paljon ja jopa itse sitä pyytää pari ekrtaa viikossa. Myöskin saadessaan karjuu kuin eläin ja tärisee. :D
Itse olin myös tutustuessamme sellainen etten tykännyt saada suuseksiä. En välittänyt siitä koska se ei tuntunut kovin kummoiselta. Miehille olen kyllä aina tykännyt antaa suuseksiä. Nykyinen olikin sitten eri maata ja jaksoi nuolla ja opetella sellaisen tekniikan josta minä sain kaiken irti. Hän käyttää myös sormiaan samalla ja saa minut silloin tällöin ejakuloimaan.
Kannattaa keskustella miehen kanssa ja treenata, treenata j treenata. Kaikki kun me ollaan erilaisia ja se mikä toimii toisella niin ei toimi toisella. Me aluksi harjoiteltiin sillain, että minulla muna suussa ja mies veti käteen samalla. Näin päästiin hommassa alkuun.
kaikki muut mieheni ovat rakastaneet suihinottoa, myös nykyinen.
ja kerran kun tein tosissaan töitä sen eteen, että saisin hänet laukeamaan, hän puhui siitä viikkokausia. Koska hänen mielestään se oli ollut jotenkin erityisen epäreilua, koska hän ei halunnut laueta naisen käsittelystä vaan ainoastaan silloin, kun hän itse päätti.
Hänen mielestään se oli ollut nöyryyttävää, että minä olin saanut hänet tulemaan, koska sitä ei kuulemma ollut aiemmin tapahtunut ikinä.
ihmiset on just tollaisia. Pätee naisiin myös.