Uskoisitteko tätä Huutonetostajaa? ov
Multa sulkeutui yli viikko sitten muutama kohde, missä oli huutoja. Kohteissani aina mainittu, että maksu viikon sisällä tai kaupat peruuntuu. Yhdeltä ostajalta tuli sitten viesti, että sopiiko, jos hän maksaa 1.6, se sopi mulle.
Eilen tuli sitten viesti, joka laittoi mun epäilemään huutajan rehellisyyttä ja maksuhalukkuutta. Viesti oli huutajan " lapselta" (viestin lopussa oli lähettäjänä " Matti 10v" ) ja viestissä sanottiin, että äiti on joutunut sairaalaan ja maksaa 10.6.
Kommentit (10)
mutta odottaisin sen kummempia kyselemättä, maksaako tuolloin 10.6. Jos ei, laittaisin negan.
Itse skippaan kohteesi suosiolla.. voisin toki maksaakkin heti, mutta ihan älytön tuiolllainen nootti . maksu viikon sisällä.
kohteen sulkeuduttua pitäis nuokkua koneella heti, ja jos vaikka samna päivänäkin saisi vielä tilitiedot niin jos on eri pankki ja viikonloppu siinä kivasti.. niin hyvinkin voi mennä yli viikko. ennenkuin olisit maksusi saanut !
EN tarvitse yhtään enempää hupihuutajia huutamaan kohteitani. Niitä on ollut ihan riesaksi asti. En vaadikkaan maksua heti vaan viikon sisällä. Ostajat saavat tilitiedot viiden tunnin sisällä kohteiden sulkeutumisesta.
Ja ai juu. Eihän mulle sovi noutokaan eikä postiennakko. Mutta eipähän nuo mun " säännöt" näytä vaivaavan muitakaan huutajia, kauppa käy kuin siima. Ja annoinhan mä tuolle ostajalle jo 10 päivää maksuaikaa ja rahat olisivat luultavasti näkyneet vasta maanantaina tai tiistaina tililläni -> siinä olisi mennyt yhteensä melkein 2 viikkoa. Ja nyt tuossa menisi kolmisen viikkoa.
Ja muutenkin tuo sairaalassa olo selitys ei oikein mennyt läpi tai sitten tuo " lapsi" ei osannut selittää asiaa oikeilla sanoilla. Ostajalla on pari neutraalia, en katsonut niitä sen tarkemmin ja nyt huutis taas junnaa.
Jos kohde sulkeutuu vaikkapa perjantaina. Katsot sähköpostisi sunnuntaina -> kaksi päivää mennyt. Maksat sunnuntaina ja rahat näkyy tilillä tiistaina tai keskiviikkona -> siinä on mennyt 5-6 päivää.
Ja ihan näin tiedoksesi vaan, mulla on kahdessa pankissa tili..
rahan siirtyminen toiseen pankkinn kaksi_ kolme pankki päivää.. riippuen vastaanottvasta pankista
monelta heillä on aj0.. Eli siinähän sitten on jo viikko mennyt.
No jokainen myy omilla ehdoillaan ja jokainen ostaa keltä tykkää! Itse en osta koskaan hätähousilta periaatteessakaan. johan normaali postimyynnissäkin annetaan viikko maksuaikaa siitä kun lasku on jo tullut.
Harmi tietty jos joku on oikeasti estinyt nyt masamasta niin tulysti vaan kaupan purku Mitäs sitä sinä murahtimaan.
Jopa kaksi viikoa ! huh huh. Itse odottelin yhen tuoteen maksua kuukauden.. seuraavaan tilipäivään.. Juu ja vien kuule vielä paikan palle ne omaan piikkiin.. postimakussa säästivät.. joillakin kun on kuule ihan oikeasti rahat tiukilla.
.
Ja muutenkin tuo sairaalassa olo selitys ei oikein mennyt läpi tai sitten tuo " lapsi" ei osannut selittää asiaa oikeilla sanoilla. Ostajalla on pari neutraalia, en katsonut niitä sen tarkemmin ja nyt huutis taas junnaa.
[/quote]
Vierailija:
rahan siirtyminen toiseen pankkinn kaksi_ kolme pankki päivää.. riippuen vastaanottvasta pankista
monelta heillä on aj0.. Eli siinähän sitten on jo viikko mennyt.
No jokainen myy omilla ehdoillaan ja jokainen ostaa keltä tykkää! Itse en osta koskaan hätähousilta periaatteessakaan. johan normaali postimyynnissäkin annetaan viikko maksuaikaa siitä kun lasku on jo tullut.
Ihan näin tiedoksesi vaan. Mulla on ainoastaan pari kertaa käynyt niin, että ostajan maksun näkymiseen on mennyt kolme päivää, jos on ollut eri pankki. Ja silloinkin ostajat ovat maksaneet lauantai-iltana myöhään tai sitten sunnuntaina ja rahat ovat olleet tililläni keskiviikkona. Mutta yleensä ne rahat näkyy seuraavana päivänä.
Ja jos sä kerta käytät paljon huutonettiä, niin ihan tiedoksesi vaan nettipankki tunnukset tulee halvemmaksi kuin ravata pankissa: säästyy bensaa, ei joudu jonottamaan, ei mene törkeitä palvelumaksuja (mitäs se maksaakaan, kun maksaa tiskillä 4 euroa vai mitä? ja automaatilla maksaessa menee 50 senttiä per lasku). Nettipankissa saat maksaa, vaikka miljoona laskua kuukaudessa ja joudut maksamaan pelkästään sen pienen palvelumaksun, jos sitäkään.
Just joo. Rajansa kaikella. Multa saa maksuaikaa kysymällä, kuten sanottu, annoin jo ostajalle maksuaikaa, kun sitä kerta pyysi.
Te olette kyllä todella kaksinaamaisia ämmiä. Jos joku täällä kehtaa valittaa, että joku hätähousu myyjä antaa negan, kun ostaja ei ole maksanut heti, niin heti tulee haukkuma viestejä, missä haukutaan sitä ostajaa, kuinka se on persaukinen ja ei saa tehdä huutoja, jos ei ole varaa jne. jne. jne.
Rahan siitymiseen voi todellakin mennä kolme päivää. (pankki itse itmoittaa kaksi- kolme pankkipäivää )
Itse en viitsi lähteä arvuuttelemaan kumminko menee.
Itselleni myyjänä riittää, että raha tulee sitten joskus. Lähetän tuotteen aina heti kun kaupat on sovittu, eikä ole kyllä koskaan kukaan jättänyt maksamatta.
Mulla on ainoastaan pari kertaa käynyt niin, että ostajan maksun näkymiseen on mennyt kolme päivää, jos on ollut eri pankki.
Onhan se äiti voinut pyytää lasta laittamaan viestin jos on hoitajan kanssa kotona, mutta se voi olla hätäinen keksitty tarina kun nyt ei olekaan rahaa. Onko palautteet hyviä?
Miten tahansa asia onkin niin ainakin otti yhteyttä :) Antaisin maksaa sitten 10. päivä sen enempiä asiaa miettimättä.