Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lahja opettajalle...

Vierailija
01.06.2007 |

ostin erityisluokalla olevan poikani opettajalle ja kouluavustajalle lahjaksi muumimukit, sellaiset rakkaus-nimiset vaaleanpunaiset. Opettaja ja avustaja ovat todella tärkeitä ihmisiä pojalleni. Nyt lueskelin iltasanomien vai oliko iltalehden sivuilta negatiivissävytteistä keskustelua tästä " lahjomisesta" ... uskallanko laittaa paketit aamulla lapsen mukaan =( ?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on mun mielestä kiittäminen ja muistaminen jollain tapaa, jokainen tehköön sen tyylillään. Kyllä mua ainakin ilahduttaa lapsen näköinen lahja vaikkei se olis ihan mun tyyliäni tai mun juttu. Ja ihan pelkkä sanallinenkin kiitos tuntuu hyvältä. Se luo epäonnistumisen tunteen, jos ei mitenkään kiitellä kun lapsi lähtee päikystä. Okei, okei, harhauduin alkuperäisestä aiheesta, sori ;)

-LTO

Vierailija
2/6 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mainittakoon vielä mieheni on opettaja =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta laitat pojan mukaan huomenna. Ilahtuvat ja liikuttuvat varmasti!

t. Ope minäkin

Vierailija
4/6 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pahoita mieltäni vaikka joku jotain tuokin. En silti pahota mieltä vaikkei toisikaan. miesope

Vierailija
5/6 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitän siis kommenteista ja hyvillä mielin laitan muistamisten lapselle mukaan aamulla =) ap

Vierailija
6/6 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kerätään huoltomiehelle jouluisin lahjakorttirahaa, enkä ole koskaan ajatellut, että perkele ,maksan sen palkkaakin.

Toki opetkin palkan saa. Ei mahd. lahjan kuulukaan olla mikään palkan jatke, kyse on ihan eri asiasta. Kyse on mielestäni siitä, että halutaan osoittaa kiitosta. Eihän se lahjominen pakkoa ole ja kiitosta voi osoittaa ihan sanallisestikin. Joku taisi mainitakin, että aika pöllö olo tulee, jos ei kiitostakaan saa. Se kuuluu mielestäni jo hyviin tapoihin.

Voi tietysti olla, että siitäkin joku ajattelee, että pyh, saavathan he palkkaakin.