Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taloyhtiö kielsi ruokalähetit

Vierailija
10.10.2026 |

Haluaisin Woltata jotain hyvää mutta en voi.

Kommentit (122)

Vierailija
121/122 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitähän mä en ymmärrä, että muutetaan sinne missä kaikki palvelut on lähellä ja silti ei jakseta hakea paikan päältä.

Itse en wolttaa, mutta minäkin silti tajuan, että jos wolttaisin saisin varmasti sen pitsan kotiini kuumempana kuin silloin, kun itse haen sen pitsan.

En omista pitsanmentävää kylmälaukkua, millä saisi pitsan eristettyä ja ehkä pysymään kuljetuksessa kuumempana.

Vierailija
122/122 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet invalidit ja vanhukset tai muuten huonosti liikkuvat tai etätöissä olevat mm. käyttävät ruokalähettejä. Woltin kautta voi tilata muutakin kuin ruokaa. Pojallani oli jalka kipsissä muutaman viikon ja hän käytti paljon Woltin  tai Foodoran lähettejä.

Näkövammaisten kannalta on kätevää, että kun avustajaa tai kaveria ei juuri sillä hetkellä ole saatavilla, henkilö ei osaa reittiä kauppaan ja pitäisi hankkia kotiin jotain, sen voi tilata ja saada tuoduksi kotiinkuljetuksella. Tällainen laajentaa mahdollisuuksia. Huono puoli tietysti on, että Woltin ja muiden vastaavanlaisten firmojen työntekijöiden olosuhteet ovat mitä ovat. Mutta jos on laillista tilata tavaraa tällä tavalla ja joutuu valitsemaan moraalisten periaatteiden ja käytännön toimivuuden välillä, valinta usein osuu käytännön toimivuuden kohdalle.

Meillä on käytössä ovipuhelimet. Woltin lähetit eivät aina osaa käyttää niitä. Vaikka olen S-kaupan sivuilla (Sale toimittaa Woltin avulla) ja Woltin omilla sivuilla kirjoittanut kenttään sanan ovipuhelin suomeksi ja englanniksi ja perään asunnon numeron, joskus Wolt-kuskit soittavat suoraan puhelimeen ja joudun selittämään, miten pitää toimia. Useimmiten hommat kuitenkin sujuvat mutkattomasti: ovipuhelin soi, painan nappia ja hetken kuluttua lähetti on oven takana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla