Miksi nainen kutsui minut varta vasten baariin samaan seurueeseen ja tekee sitten oharit?
Eilen lukiossa ruokalassa juteltiin niitänäitä ja muun muuassa viikonlopun suunnitelmista. Jotkut oli lähdössä baariin. Pöydässä istunut rinnakkasluokkalainen lisäsi että jos haluan mukaan niin ne on tietyssä baarissa tiettyyn aikaan ja myöhään tulevat etsii muut baarin sisällä niin ettei kenenkään tarvitse jäädä ovelle odottamaan ketään. No se sitten päättyi nin että istuin puolitoista tuntia yksin siellä. Nainen seurueineen oli tehnyt oharit. Mitä tässä tapahtui?
Kommentit (26)
Minulle on käynyt ikävän tutuksi tuo että heitetään "Mulla on tuparit,tuu jos tahdot" tai " Ollaan baarissa X,tuu säkin" ja sitten ollaa naamat nurinpäin kun ilmestyn TAI ei olla edes koko paikassa.
Nykyään en edes ota moista kutsua vakavasti.
Minulle tehtiin tuo kerran opiskellessa. Vähän ajan päästä lupauduin kuskiksi risteilylle ja tyyppi olisi ollut samassa seurueessa muttei minun autossa. Lähdin sitten terminaalista kertomatta mitään kenellekään ja jumalauta sitä paskamyrskyä joka seurasi.
Kysy maanantaina koulussa mikä homma? Sanot suoraan, että paskamainen temppu ja typy on kusipää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukiolaisena olet alaikäinen etkä pääse baariin. Tai sitten ne vaihtoi paikkaa ilmoittamatta sulle.
Monet lukiolaiset ovat 18-vuotiaita. Oletko vajaa?
En mutta heitä on monenikäisiä eikä maininnut ikäänsä. Ei tuo tee minusta vajaaälyistä.
Lakkasiko jöpötys tunnin odottelun jälkeen?
Ap ei kertonut ikäänsä.