Miksi ostaa kallista rahkaa kun halvin maistuu tismalleen samalle
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei maistu samalle. Pitää olla lisäaineeton rahka tai jogurtti.
Lisäaineeton ja kotimainen.
Tottakai kotimainen. En ole muuta väittänyt.
Ostan pääasiassa vain laktoositonta maustamatonta perusrahkaa. Joskus herkuttelen Valion tai Arlan maustetulla rahkalla. En syö proteiinirahkoja, ovat pahanmakuisia.
Vierailija kirjoitti:
Mä ostelen niitä halvimpia "proteiini" rahkoja kun on ongelmia syömisen kanssa. Tiedän että perusrahkassa on enemmän proteiinia ja oon joskus niitäkin vetänyt kuiviltaan mutta kun on syömisongelmainen, niin on pääasia että saa jotain syötyä.
Kokeile Ehrmannin jogurttirahkaa. Ehkä saat sen sujuvammin alas, eikä ole kallis. Itse suosin usein tuota ihan maun takia.
Miksi ostaa ollenkaan, koska rahkat on pahoja. Säästyypähän rahat!
Vierailija kirjoitti:
Mä ostelen niitä halvimpia "proteiini" rahkoja kun on ongelmia syömisen kanssa. Tiedän että perusrahkassa on enemmän proteiinia ja oon joskus niitäkin vetänyt kuiviltaan mutta kun on syömisongelmainen, niin on pääasia että saa jotain syötyä.
Niissä on turhia ja haitallisia lisäaineita.
Vierailija kirjoitti:
Syö sinä mitä haluat!
Vierailija kirjoitti:
Ostan rahkaa ja raejuustoa, koska tykkään niistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Rahkoja. Osta kunnon Pihvi ja syö se.
Pihvi ei maistu rahkalta.
Vierailija kirjoitti:
Rahat säästyy vielä varmemmin, kun et osta yhtään mitään 😂
Tossa coopissa 75% rahkaa.