Treffeille tulleella naisella oli sitten kulahtaneet farkut ja vanha t-paita, lenkkarit sekä pullonpohjasilmälasit.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle kelpaisi. Mieluummin näin kun paskantärkeänä esittämässä.
No teillä lesboilla se kulttuuri on sellainen että mitä rumempi ja läskimpi sen haluttavampi
Ei tuossa rumuudesta tai läskiydestä mitään sanottu, ja ehkä ne rillitkin oli ihan tavalliset eikä mitkään pullonpohjat.
Jäkä jäkä jank hank, naisten ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treffeille tulleella naisella oli sitten kulahtaneet farkut ja vanha t-paita, lenkkarit sekä pullonpohjasilmälasit.
Vierailija
08.10.2026 |10:50
AjatuksiaLopeta vammanen jo kopiointi
Vierailija
AjatuksiaTreffeille tulleella naisella oli sitten kulahtaneet farkut ja vanha t-paita, lenkkarit sekä pullonpohjasilmälasit.
Vierailija
Ajatuksia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
AjatuksiaLopeta vammanen jo kopiointi
Lopeta vammainen jo jankutus.
Ai taasko? Menitkö sä sen kanssa jo uudestaan treffeille?
Vierailija kirjoitti:
Jos ei kelpaa sellaisena kun on,niin jatkat vaan etsimistä. Uusia treffejä kehiin, jos tarjonta on suuri. 🤭
juuri näin. Miesystäväni tapasin räjähtäneissä remppavaatteissa ja on paras "löytöni" ikinä. Ei ne vaatteet, vain se ihminen sisällä merkitsee.
Vierailija kirjoitti:
Ai taasko? Menitkö sä sen kanssa jo uudestaan treffeille?
Juu
Apn pitäisi oppia valitsemaan paremmin, kun hänelle käy jatkuvasti näin.
Vammauduitko jo synnytyksessä vai pudottiko äiti sinut pienenä lattialle pää edellä väittäen myöhemmin että se oli muka vahinko?
Työpaikalla oli yksi kuvaukseesi sopiva. Löysi varakkaan varakkaan miehen ja lopetti työnteon eläkeiän kynnyksellä.
Mä olen aina luullut, et revityt farkut on jotenkin muotia ja muutenkin second hand käytetyt vintage ryysyt käy kaupaksi. Eli missä vika?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle kelpaisi. Mieluummin näin kun paskantärkeänä esittämässä.
No teillä lesboilla se kulttuuri on sellainen että mitä rumempi ja läskimpi sen haluttavampi
Ei tuossa rumuudesta tai läskiydestä mitään sanottu, ja ehkä ne rillitkin oli ihan tavalliset eikä mitkään pullonpohjat.
Enää ei edes ole mitään pullonpohjarillejä. Niihin saa moninkertaiset ohennukset.
Miksi spämmäät ?
Keskustelu | Aihe vapaa | 10:50 | 8.10.2026 | 42
Ajatuksia