Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia kotivaroja teillä on?

Vierailija
09.10.2026 |

Olen muuttanut koko kellari kerroksen säilömöksi pikkuhiljaa, asutaan ok talossa. Mulla on yksi vaatekomerolline  hernekeittoa ja toinen lihakeittoa säilykepurkissa, tämän lisäksi olen jo pitkään hamstrannut coca colaa, sitä noin satapulloa, tämän lisäksi olen syksyn aikan kuivattanut sieniä ja jauhanut jauheeksi niitä on nyt 5kg siis kuivaa pulveria joka säilyy, tän olen ostanut noin 30 pussia myllynparas makaronia ja saman verran säilykelihapullia, tarkoituksena on jatkaa projektia ja keräämistä, olen alkanut ostamaan lihaa pakastimeen ja aikeissa alkaa kuivattaa sitä ja jauhamaan. Niin ja meillä on noin 60 rullaa wc paperia ja alhaalla erillinen vessa kellarissa jonka olen laittanut käyttö kieltoon ja takalukkoon. Itse en ole mikään hörhö vaan teen ihan todellista järkevää työtä, rahaahan tähän on uponnut kamalasti, mutta samalla turvaan elämää eteen päin.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mohametti uhraa lokkeja ja Pulut. 

Vierailija
22/38 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistooli tyynyn alla ja ylläri (nykäri) povitaskussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tartte mitään kotivaraa. Punainen risti ja kaikki tulee jakamaan vettä ja leipää. Perunaa,tulitikkuja,pattereita,huopia.

Punainen risti ei liiku mihinkään. Tiet on pommitettu hajalle, mikään ei kulje.  Siinäpä imet kynsiäsi.

Vierailija
24/38 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy jonkun parvekkeella Vuosaaressa( rastilassa kalvikissa ) kuivamassa parvekkeella LAHNOJA. 

Vierailija
25/38 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakastin ja jääkaappi syödään ensin. Nehän muuten pilaantuu. Meri on lähellä ja lumihanki.

Pohjavesipiste 1 km.

Ja lopuksi syödään vielä pakastin ja jääkaappi ;-D Tehdään jääkaapista pihvejä. 

Vierailija
26/38 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen risti vie kaikki työpaikat muslimeille ja rahat niille. 

Vierailija
27/38 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkomaanit on syönyt jääkaappeja jo vuosia toisten asunnoista. 

Vierailija
28/38 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vähän vessapaperia. Kun iskee oikein kunnon mahatauti, niin 60 rullaa ei riitä mihinkään. Pitää olla vähintään 600 rullaa. Sinulla on vielä parantamisen varaa!

Vierailija
29/38 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iivanat pyrkii levittämään keuhkoruttoa.

Vierailija
30/38 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryöstetään pizzeria tietysti siellä on syötävää. Onhan ne meiltä huijattua rahaa. 

Vierailija
31/38 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iivanat pyrkii levittämään keuhkoruttoa.

Siberiasta on suora linja Arabiaan. 

Vierailija
32/38 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryöstetään pizzeria tietysti siellä on syötävää. Onhan ne meiltä huijattua rahaa. 

Huijanneet ihmisiä. Eikä anna mitään ilmaiseksi mutta heille pitää antaa. 

Vierailija
33/38 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaa on useammaksi kuukaudeksi. Lemmikeille omansa

Vierailija
34/38 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tartte mitään kotivaraa. Punainen risti ja kaikki tulee jakamaan vettä ja leipää. Perunaa,tulitikkuja,pattereita,huopia.

Punainen risti ei liiku mihinkään. Tiet on pommitettu hajalle, mikään ei kulje.  Siinäpä imet kynsiäsi.

No miksi ihmeessä meiltä pyydetään aina lahjoituksia, et ne käy muualla auttamassa ja meidän pitäisi olla omavaraisia? Ei käy. Tänne kans auttamaan.

Vierailija
35/38 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja Sote työntekijöiden pitäs kyllä mennä töihin? En mene. Toivon et ei ole taloa pystyssä minne mennä. 

Vierailija
36/38 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha luvaton hirvikivääri ja satoja patruunoita jäi puolitutun jäämistöstä. Säilykkeitä pariksi kuukaudeksi, sen jälkeen siirrytään oikeaan hätävaraan ja kunnon kalustoon.

Vierailija
37/38 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Muista 💊💊💊

Vierailija
38/38 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaikkea satokaudesta seuraavaan satokauteen eli noin vuoden varastot. Kohta saadaan taas hirveä purkkiin ja pakkaseen, edelliset syötiin loppuun syyskuussa.

Satokaudettomia on sitten vähän vaihtelevaisesti, kuten naudanlihaa esim tulee satunnaisesti sen mukaan miten pitää hätäteurastaa joku nauta. Nyt on ollut nauta loppu jo joitain kuukausia ja on pitänyt kaupasta ostaa nauta-possua, tarjouksesta tietenkin. Kahvia hamstrataan aina tarjouksista, ei osteta koskaan ovh:lla. Juustoa tarjouksesta, parhaillaan on 4kg juustoa jääkaapissa, voita myös tarjouksesta ja sitäkin on jotain 8kg jääkaapissa/pakkasessa.