Onko täällä ketään joka on päättänyt vieraammuttaa lapsensa isästä?
Kertoisitko, miksi ja miten vieraannutat?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Humalassa oleva aikuinen ei ole lapselle turvallista seuraa.
Riittääkö tämä vastaukseksi sinulle?
Oletko humalassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Jätin kokonaan synnyttämättä. Vieraannuttaa tehokkaasti.
Tais myös miehesi jättää panematta?
Ei.
Vasektomian teki.
Vierailija kirjoitti:
Eksä löi aikuista lastaan, eikä minussa ole oikein naista painostamaan pitämään yhteyttä sellaiseen isään, joka lyö. Ja eikun uhriutumaan, vuoden isät.
Jos oikeasti lyö, silloin ei ole kyseessä vieraannuttaminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vieraammuttaa :D
Ap vieraannutti jo ännät.
😂😂
Tiedän yhden tapauksen, mutta käräjäoikeus antoi tuomion miehen hyväksi mistä seurasi yhteishuoltajuus lopulta
Itse manipuloin lapsen mieltä, ja sain hänet uskomaan ettei isä ole hänen isä. Ja onnistuin luomaan hänelle valemuistoja. Nyt hän uskoo että isä kohteli häntä huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Korkki kiinni, ap. Oot jo ihan kännissä 🤤🍺
Olen juonut vain pienen pullon coop colaa. Sokerillisena
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä narsuisä yritti mustamaalata mua, mutta yritin itse suojella lasta sairaiden aikuisten sekoilulta.
Mistä johtuu että lähes kaikkien naisten ex miehet on muka narsisseja?
Se, että osa käyttää termiä väärin, ei poista sitä faktaa, että jotkut todella ovat aidosti narsisteja.
Tuskin kukaan sellaista myöntäisi. Mutta minun lapseni äiti harrastaa sitä.
Mun lapsi ei enää usko että olen hänen isä. Äitinsä saanut uskomaan niin.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kukaan sellaista myöntäisi. Mutta minun lapseni äiti harrastaa sitä.
Kertoisitko tarkemmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä narsuisä yritti mustamaalata mua, mutta yritin itse suojella lasta sairaiden aikuisten sekoilulta.
Heh. Mt-ongelmat ovat yleisimpiä eroperhemammoilla ja oikeuslaitos suosii mt-ongelmaisia huoltajia.
Samalla logiikalla perinteisen lastenhoidon voisi lopettaa säästösyistä ja viedä lapset mielisairaalaan potilaiden hoidettaviksi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että osa käyttää termiä väärin, ei poista sitä faktaa, että jotkut todella ovat aidosti narsisteja.
Yleensä nämä vieraannuttavat akat on narsisteja. Lapsi on heille vain omistettu tavara.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh. Mt-ongelmat ovat yleisimpiä eroperhemammoilla ja oikeuslaitos suosii mt-ongelmaisia huoltajia.
Samalla logiikalla perinteisen lastenhoidon voisi lopettaa säästösyistä ja viedä lapset mielisairaalaan potilaiden hoidettaviksi :D
Joo ei voi olla mikään terve pää, kun alkaa poistaa lapselta toista vanhempaa.
Vierailija kirjoitti:
Humalassa oleva aikuinen ei ole lapselle turvallista seuraa.
Riittääkö tämä vastaukseksi sinulle?
Älä sitten dokaa lapsesi seurassa vaan anna vieraannuttamisen sijasta lapsi isälle ja tälle yksinhuoltajuus, niin pääsevät kumpikin eroon sinun sekoilustasi.
Näillä äänillä on yleensä jos jonkinlaista perusteetonta huolta toisen vanhemman suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vieraammuttaa :D
Ap vieraannutti jo ännät.
😂😂
Mutta onhan se hyvä, että ä-MM-ät on jäljellä, kun isät on vieraannutettu. Eikö?
Eksä löi aikuista lastaan, eikä minussa ole oikein naista painostamaan pitämään yhteyttä sellaiseen isään, joka lyö. Ja eikun uhriutumaan, vuoden isät.