Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monet lähtee tähän aikaan baariin.

Vierailija
09.10.2026 |

Etsimään kumppania tai yhden yön seuraa..  Aiotteko vaan möllötellä netissä ja kirjoitella tänne vai onko teillä sosiaalista elämää ja menette baariin?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähde. 20 vuotta sitten lähti, mutta nykyään baariin mennään 00-01 aikoihin.
T: Taksikuski

Vierailija
22/25 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan vielä tähän aikaan baariin lähde. Itse lähden vasta n. klo 23-24. Ei siellä ole edes ketään ennen puolta yötä ja 4-5 tuntia on enemmän kuin tarpeeksi, paha olo on aamulla jo senkin jälkeen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on - ei ole "varaa" maksaa baarissa ja kotona (liikaa) pohjia ja sitten puolenyön aikaan etsimään seuraa. Sitten se rähinä alkaa. ..... :(

Ja tuon kertoi baarin omistaja.... Kehui minua siitä, et älysin aina lähteä kotiin, ettei tarvinnut laittaa. Tuolla sai sen "luottoasiakkaan" leiman.

Vierailija
24/25 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole käynyt baareissa ainakaan 15 vuoteen, nyttemmin olen lopettanut alkoholin käytön kokonaan. Niinpä olen perjantai-iltana tähän aikaan jo sängyssä peiton alla. Vähän säälittävää ehkä, mutta onpa sitten huomenna virtaa touhuta kaikenlaista, ei mene päivä krapulasta toipumiseen. 

Ei säälittävää, vaan kunnon aikuisen kansalaisen toimintaa!

Vierailija
25/25 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä soitan baariin j ne lähettää sieltä  kauniiin naisen tänne minun luokse.

Tuo olisi kyllä kaikkein järkevintä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi