Naiset! Voi kunpa te ymmärtäisitte, että tässä on monien miesten mielestä kympin nainen!
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/272630af-4db7-421f-b23f-139753ff4bf9
👍
On muuten tosi nättikin! 😍
Kommentit (288)
Olisi ihana turmella tuo kiltti ja viaton nainen. Sitoisin hänet ja piiskaisin pepun punaiseksi. 😍 Ja tämä olisi vasta alkusoittoa.. 😏😏
M51 dominoiva mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muakin kiinnostaa, onko oikeasti monen miehen unelmanainen? Miksi.
Kuvittelee 22-vuotiaana tietävänsä elämästä kaiken ja tyrkyttää itseään keltaiselle lehdistölle. Kukaanhan ei tiedä, miten asiat todellisuudessa ovat menneet, vain henkilön oman kertomuksen. Palstamies kuitenkin kuolaa.
Voi tätä naikkosten katkeruutta ja kateutta !
Voi teidän miekkosten tyhjän päälle rakennettua ylimielisyyttä ja naisten syyttelyä !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olettais että miehen pitäisi sitten olla samanlainen, kokematon ja nuorena naimisiin.
Ei kun miehen pitää olla kokenut, jotta hän voi sitten opettaa tuota vaimoa tavoille.
Mitä siitä muuten tulisi?
Se, että miehen pitäisi ensin itse oppia niille tavoille. Useimpien kohdalla ei auta vaikka olisi kuinka kokemusta yhtään mistään.
Ap kuvittelee, että naiset haluavat hänen huomiotaan? 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelee 22-vuotiaana tietävänsä elämästä kaiken ja tyrkyttää itseään keltaiselle lehdistölle. Kukaanhan ei tiedä, miten asiat todellisuudessa ovat menneet, vain henkilön oman kertomuksen. Palstamies kuitenkin kuolaa.
Voi teidän miekkosten tyhjän päälle rakennettua ylimielisyyttä ja naisten syyttelyä !
Naiset ovat ketjussa suorastaan oksentaneet tuon nuoren neidon päälle. Mutta eivät edes sitä huomaa. Tottumus on toinen luonto!
No jokaisella omat ihanteensa.Kauneus on katsojan silmissä,mutta monen ruusun alla piilee piikki pistävä Älä ikinä luota pelkkään ulkokuoreen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja voin hyvin ymmärtää, että tuollainen nainen viehättää miehiä. Miehethän eivät halua likaista naista.
Ei haittaa, suihku on nimittäin keksitty.
Vierailija kirjoitti:
Mistä hänen miehensä mahtaa olla kotoisin? Sukunimi ei ainakaan ole suomalaista perua. Kauhean nuorena hän on mennyt naimisiin, toivottavasti miehensä on saman ikäinen.
Ei ole mikään kauhean nuorena vaan ihan normaali ikä, Suomessakin vielä 50 vuotta sitten 18 vuotta oli ihan yleinen ikä mennä naimisiin. Eihän se elämä naimisiinmenoon lopu, jatkat vain elämääsi rakastamasi ihmisen kanssa. Ja mitä sitten vaikka mies ei olisi saman ikäinen? Oma miehenikin on minua 10 vuotta vanhempi ja mentiin kimppaan kun olin saman ikäinen kuin artikkelin nainen. Hyvin meillä on mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihana turmella tuo kiltti ja viaton nainen. Sitoisin hänet ja piiskaisin pepun punaiseksi. 😍 Ja tämä olisi vasta alkusoittoa.. 😏😏
M51 dominoiva mies
Vanha ällö mies nyt tekee mitä vain tunteakseen olonsa nuoreksi. Jopa pahoinpitelee.
Uskovainen hihhuli on unelmanainen miehelle, joka on itsekin uskovainen hihhuli.
18 vuotias ei ole mikään lapsi enää. 18 vuotias voi mennä naimisiin, ostaa alkoholia, ostaa tupakkaa, uhkapelata yms. Ihme kauhistelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai että 18-vuotiaana tietää että tämä on tässä.... voi pettymyksen määrää kun mennään eteenpäin muutama vuosi.....
Mikä on tässä? Mikä ongelma?
Elämä, että jo 18-vuotiaana tietää itsestään ja elämästä kaiken ja on satavarma että tietää jo mihin elämänsä kuuluu käyttää. En kiistä etteikö joku voisi tietääkin mutta aika epätodennäköistä se on.
Aivan ketään ei kiinnosta minkälaista naista ap pitää hyvänä. Paitsi huumorin kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat ketjussa suorastaan oksentaneet tuon nuoren neidon päälle. Mutta eivät edes sitä huomaa. Tottumus on toinen luonto!
Ai tämä mun viesti on oksentamista?
Vierailija
09.10.2026 | 18:30
Minä olin vielä vanhempi. 🤪
Vierailija kirjoitti:
Ap kuvittelee, että naiset haluavat hänen huomiotaan? 😂
Ehkä hän kuvittelee jutun naisen olevan iloimen kun hän nosti naisen kaikkien palstan pervojen arvioitaksi kuin jonkun tavaran, auton tai hevosen. Naisenkipeät äijät vielä puhuvat hänestä kuin esineestä. Kiitti ap tyhmyydestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveetä itkua täällä väännetään jostain ihan tavallisesta suomalaisesta random naisesta joka nyt on sattumoisin ollut neitsyt mennessään naimisiin. Okay, so? Mikä ongelma? Eihän tuo edes ole harvinaista. Itsekin olin neitsyt kun menin naimisiin, enkä ole edes uskovainen, mutta muuten vain halusin! Eikä mieheni ollut neitsyt. Meillä menee hyvin. Miksi hirveä vääntö toisten seksin harrastamisesta? Pitääkö sitä väkisin harrastaa ettei vain ole neitsyt kun menee naimisiin?
Kyse ei ole siitä. Oletko katsonut tuon naisen tiktokkia? Hän ei kerro siellä siitä mitä teki, vaan siitä mitä muiden pitäisi tehdä, koska hän tietää 22 vuotiaana kaikkia muita paremmin koska luki sen kirjasta nimeltä Raamattu.
Okei? :D kiva tietää. Onko sen videoita pakko katsoa? Et taida olla videoiden kohderyhmää.
Yhtä lailla kuin on "pakko" keskustella. Mikä pointti on tälläkin foorumilla, jos emme keskustele asioista.
Ja olen samaa mieltä, ihan älytöntä sisältöä tällä tytsyllä, jakelee siellä henkseleitään paukutellen elämänohjeita, joita on löytänyt Raamatusta. Ei siinä muuten mitään mutta vaikeaa on ottaa vakavasti parikymppistä, joka ei ole tehnyt juuri mitään elämällään tähän asti ja joka silti luulee olevansa muita viisaampi vain vanhaa kirjaa tutkimalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä hänen miehensä mahtaa olla kotoisin? Sukunimi ei ainakaan ole suomalaista perua. Kauhean nuorena hän on mennyt naimisiin, toivottavasti miehensä on saman ikäinen.
Ei ole mikään kauhean nuorena vaan ihan normaali ikä, Suomessakin vielä 50 vuotta sitten 18 vuotta oli ihan yleinen ikä mennä naimisiin. Eihän se elämä naimisiinmenoon lopu, jatkat vain elämääsi rakastamasi ihmisen kanssa. Ja mitä sitten vaikka mies ei olisi saman ikäinen? Oma miehenikin on minua 10 vuotta vanhempi ja mentiin kimppaan kun olin saman ikäinen kuin artikkelin nainen. Hyvin meillä on mennyt.
50 vuotta sitten naimisiin menevät teinit menivät naimisiin sen takia, että lapsi oli tulossa. Oli pakko. 19-vuotiaan soisi miettivän enemmän tulevia opintojaan kuin alkaa leikkiä kotia. Tuossa jää oma itsenäistyminen kokonaan väliin varsinkin silloin, jos puoliso on 10 vuotta vanhempi.
Mies Suomessa ei mene naimisiin eikä halua sitoutua.
Asua voi ja kulut jakaa yhdessä suhtkohtoktyypin kanssa.
Rakastumista ei. Rakastamista ei kehity, koska ei sitoutumista, kiintymystä ja samaa päämäärää elämässä.
Kuha täs ollaa. Noin kolme vuotta. Kyllästyttää. Tää on nyt nähty. Ero. Seuraava.
Paljon tyhmemmältä vaikutat sinä, joka et edes keksi mitään parempaa vastausta, kuin "oot vanha ja tyhmä, yhyy".
-eri