Naiset! Voi kunpa te ymmärtäisitte, että tässä on monien miesten mielestä kympin nainen!
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/272630af-4db7-421f-b23f-139753ff4bf9
👍
On muuten tosi nättikin! 😍
Kommentit (288)
Voi kyllä sanoa, että jokaisen miehen päiväuni.
Myös sinun miehesi, joka luet tätä
Joo olin kyllä itsekin tosi kaunis ja hoikka 19-vuotiaana, mutta en lukenut lainkaan Raamattua, menetin neitsyyteni vähän alle 18-vuotiaana, enkä tosiaankaan olisi mennyt naimisiin, en nuoren, enkä vanhan miehan kanssa...
Erittäin kaunis ja viaton nainen. Kyllähän tuohon siittäisi siemenensä. 🥰😍
M56
Mistä hänen miehensä mahtaa olla kotoisin? Sukunimi ei ainakaan ole suomalaista perua. Kauhean nuorena hän on mennyt naimisiin, toivottavasti miehensä on saman ikäinen.
• Aika noloa yrittää korottaa yhtä naista alentamalla samalla kaikkia muita. Naisen arvoa ei mitata sillä, miten hän elää omaa seksielämäänsä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeellistä tuossa on? Aika moni on neityt vielä 19 vuotiaana, ja harrastaa seksiä vasta naimisiin mentyään. Ihan normaalia.
Normaalia 1700-luvulla ja uskispiireissä. Ei muuten.
Missä h*orausmestassa oikein asut? Ihan normaalia vielä nykypäivän Suomessakin. Vai asutko ulkomailla?
Kahden aikuisen vapaaehtoinen suhde, jossa raha ei vaihda omistajaa, hu0rausta, koska jonkin mielikuvitusolennon lepyttämiseksi tarkoitettu rituaali jää suorittamatta? Nyt ei ole ihan sanan merkitys hallussa.
Minuakin surettaa, ettei enää osata edes saarnata ja paheksua kunnolla, kun kieli köyhtyy. Raamatun sääntöjen vastainen sekstailu on haureutta.
Minähän sen tiedän, kun kaikki seksini tapahtuu avioliiton ulkopuolella. Voin suositella lämpimästi kaikille <3
N47
Kaunis? Pupumaiset isot hampaat, blondatut kuivan näköiset lyhyet hiukset jne. Eikö tuo ole ihan tavallinen.
Vierailija kirjoitti:
Erittäin kaunis ja viaton nainen. Kyllähän tuohon siittäisi siemenensä. 🥰😍
M56
Mistäs tiedät mitä hän makuuhuoneessa tekee vai tekeekö mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveetä itkua täällä väännetään jostain ihan tavallisesta suomalaisesta random naisesta joka nyt on sattumoisin ollut neitsyt mennessään naimisiin. Okay, so? Mikä ongelma? Eihän tuo edes ole harvinaista. Itsekin olin neitsyt kun menin naimisiin, enkä ole edes uskovainen, mutta muuten vain halusin! Eikä mieheni ollut neitsyt. Meillä menee hyvin. Miksi hirveä vääntö toisten seksin harrastamisesta? Pitääkö sitä väkisin harrastaa ettei vain ole neitsyt kun menee naimisiin?
Kyse ei ole siitä. Oletko katsonut tuon naisen tiktokkia? Hän ei kerro siellä siitä mitä teki, vaan siitä mitä muiden pitäisi tehdä, koska hän tietää 22 vuotiaana kaikkia muita paremmin koska luki sen kirjasta nimeltä Raamattu.
No kyllähän tuollainen ihanuus herättää kateutta, ymmärtäähän sen
No tuossa se tuli.
Palstanaisten miehet haaveilevat tuollaisesta. Mutta sanovat kuitenkin, että ei kiinnosta ja ihan lapsi jne jne
Ajatuksissaan silti toivovat, että kunpa minullakin olisi tuollainen
Ihme vinkumista, outoa naisilta hyökätä toisen naisen kimppuun tämän valintojen takia. Miettikää jos olisi ollut mies joka ollut neitsyt avioliittoon asti, ei todellakaan muut miehen hyökkäisi hänen kimppuunsa.
Minusta on aivan ok jos tuo on ap:lle kympin nainen. Minä en halua olla ap:lle se kymppi.
Vierailija kirjoitti:
Mistä hänen miehensä mahtaa olla kotoisin? Sukunimi ei ainakaan ole suomalaista perua. Kauhean nuorena hän on mennyt naimisiin, toivottavasti miehensä on saman ikäinen.
Niinpä. Aika harvinaista, että palstamies ihannoi ulkomaalaisen nainutta ulkonäkötyöläistä/someinfluensseria.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on aivan ok jos tuo on ap:lle kympin nainen. Minä en halua olla ap:lle se kymppi.
Eikä sinun tarvitsekaan, koska et kiinnitä AP:n huomiota, paitsi känisemällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä sinun tarvitsekaan, koska et kiinnitä AP:n huomiota, paitsi känisemällä.
Ei minulla ole mitään tarvetta kiinnittää ap:n huomiota. Saan huomiota riittämiin itselleni mieluisilta miehiltä. Ap ei siihen sarjaan kuulu, joten aivan sama minulle kenestä pitää. Hyvä vain, ettei minusta. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, monien miesten. Ei kaikkien miesten, eikä "moni" ole välttämättä edes enemmistö. Minua ei kiinnosta mitenkään erityisesi sellainen nainen, joka hädin tuskin aikuisiän saavutettuaan on jo valmis olemaan miehen kylkiäinen ja jolle seksi on lähes pahe. Minua kiinnostaa nainen, jolla on oma elämä, vaikka olisikin rinnallani.
Kylläpä vaikutat olevan tyhmä mieheksi. Olet varmaan jo niin sanotusti paremmat vuodet ohittanut.
Millähän tavalla olen tyhmä mieheksi tai muutenkaan, kerrottuani sekä omasta mieltymyksestäni että siitä ettei kaikki miehet pidä jutun naista mitenkään kymppinä? Puhumattakaan ikävuosistani, jotka eivät liity tähän mitenkään?
Vierailija kirjoitti:
Suohirviöt ovat raivoissaan.
Incelin itkut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Aika harvinaista, että palstamies ihannoi ulkomaalaisen nainutta ulkonäkötyöläistä/someinfluensseria.
Huomaatkos, kuinka palstamiehet eivät olekaan samanlaisia mielipiteiltään. Se on melkoinen tunnustus kaikkine inkutteluineen sun muineen persutteluineen.
miten sopii kristilliseen vakaumukseen tehdä seksiaiheinen tyrkkyjuttu itsestä Iltalehteen? Vai onko se uusi tapa hoitaa lähetyskäsky?
Nuorena ja typeränä olisin ehkä odottanut jonkin aikaa. Mutta jos ehtona olisi ehdottomasti avioliitto, olisin häipynyt jo silloin. Nykyään en missään tapauksessa sellaiseen suostuisi.
Sen verran monta naista on tullut elämäni aikana vastaan jotka eivät ole joko halunneet seksiä tai eivät ole osanneet muuta sängyssä kuin heittäytyä selälleen ja avata jalkansa. Sellaista pettymyksen en missään tapauksessa antaisi minua rengastaa!