Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

8 tyttöä piiritti yhden triplassa

Vierailija
09.10.2026 |

Oliko kloonilaumaa vai mikä? Vai mammojen ulosteita?

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/298bbac3-1127-4816-8f52-aea7bcb3d93f

Kommentit (143)

Vierailija
81/143 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut hallitsevat uhriutumisen. Aina sama meininki, jolla ohjataan huomio pois itse asiasta ja persujen omasta toiminnasta.

Siis millä logiikalla sä saat sotkettua persut tähänkin keskusteluun? Pitäiskö sun nyt rauhoittua, ottaa iltalääkkeet ja ruvettava yöpuulle?? 

Vierailija
82/143 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut hallitsevat uhriutumisen. Aina sama meininki, jolla ohjataan huomio pois itse asiasta ja persujen omasta toiminnasta.

Persutyttöjengikö siellä Triplassa tyttöjä kiusasi, vai mitä horiset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/143 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasemmistolla aina sama meininki. Tyttöjengi kiusaa pienempiään Triplan vessassa joten ... huudetaan suu vaahdossa persua.

Vierailija
84/143 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis millä logiikalla sä saat sotkettua persut tähänkin keskusteluun? Pitäiskö sun nyt rauhoittua, ottaa iltalääkkeet ja ruvettava yöpuulle?? 

Mene sä persu juomaan sitä kossua, kun ei sulla ole enää varaa lääkkeisiin...Purralle kiitos!

Vierailija
85/143 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisiko joku nyt mitä jengiä tytöt ovat? Oikeasti ja kera linkin. Jos öyhötyksiltänne ehditte.

Vierailija
86/143 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persujen muksut, persut eivät halua asiaa myöntää.

Vierailija
87/143 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistetaan että kaalirottien pelikirjassa on mökeltää persua kaikkiin ketjuihin missä se vain liipaisee.

Vierailija
88/143 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhaan näistä uutisoidaan ovat jo arkipäivää tuonkin jutun tarkoitus oli vaan voivotella ja kauhistella, kun ei saa pentuja kurittaa, ei pistää rajoja ei yhtään mitään ja lisänä tuotu vierasta kulttuuria että varmana olis säpinää. 

Niin, hyshys vaan ettei vahingossakaan tule tytöille paha mieli. 

Hyshys oletko pissalla?

Vierailija
89/143 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistetaan että kaalirottien pelikirjassa on mökeltää persua kaikkiin ketjuihin missä se vain liipaisee.

Kiitos Iiigor

Vierailija
90/143 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan sen Vuosaaren tyttöjengin tekosilta. Eikö niitä voitaisi jo sijoittaa jonnekin laitokseen pois ihmisten ilmoilta perseilemästä?

Vierailija
91/143 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kerralla jos näin on tapahtumassa. Niin ei muuta kuin suomalaiset porukalla väliin. Ja poliisi paikalla. Niin nämäkin tytöt saavat lasumerkinnän itselleen. 

Vierailija
92/143 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persurotat huutavat mamua mutta ei heitä saa siitää moittia. He elävät öyhötyksestä.

Vierailija
93/143 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhaan näistä uutisoidaan ovat jo arkipäivää tuonkin jutun tarkoitus oli vaan voivotella ja kauhistella, kun ei saa pentuja kurittaa, ei pistää rajoja ei yhtään mitään ja lisänä tuotu vierasta kulttuuria että varmana olis säpinää. 

Hyshys oletko pissalla?

Sun pitää mennä lääkäriin, jos sulla pissatessa kuuluu hyshys. Se ei ole normaalia. 

Vierailija
94/143 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyshys oletko pissalla?

Sun pitää mennä lääkäriin, jos sulla pissatessa kuuluu hyshys. Se ei ole normaalia. 

Ei minulla vaan tuolla hyshys tyypillä. 

Vierailija
95/143 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyshys oletko pissalla?

Ei minulla vaan tuolla hyshys tyypillä. 

Nimneomaan sinulla. Sinähän se pissaamisesta aloit puhua. Normaaliälyinen ymmärtää, että hyshys tarkoittaa hiljaa olemista, ei pissaamista. 

Vierailija
96/143 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persujen muksut, persut eivät halua asiaa myöntää.

M U L T I N U O L I R A L L A A ! ! !

Tämän leiman saa jokainen viesti jonka sekopäävassari on kirjoittanut ja multinuolitellut täysin läpinäkyvästi.

Vierailija
97/143 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

P:elleily
E:goismi
R:asismi
S:ekoilu
U:hriutuminen

Vierailija
98/143 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on näitä hkin hienosti pimuja joille mikään ei riitä.Siis nyt on jo tyttöjengejä.Onko mukana rohkeita ulkomaalais vahvistuksia.Tytöistä on nykyään tullut melkein joskus pahempia kuin pojista.Pojat mopoilee,keulii viihtyy jossain.Tytöt kulkee kauppakeskuksissa, sit käy miten käy ..Tytöillä ulkonäkö paineita.Tyttölapset on aika usein vaikeita kasvatettavia.Niitä ei estä mikään,monesti sori vaan!! vertasi kiim..koiraan se menee eikä meinaa..Huutaa riehuu itkee potkii.Välil tuntu älä puhu mitään parempi rauha kodissa Pojat on helpompia.On kokemus ja teininä just niin riivattuja.Eihän kaikki ole,oon nähnyt monta tapausta kadulla ?!äiti rukka sai kuulla kunniansa,sä et mua määrää!! Oletpa siinä sitten vanhempi .

Vierailija
99/143 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

P:elleily
E:goismi
R:asismi
S:ekoilu
U:hriutuminen

Luuletko olevasi nokkela? Muuta takaisin sinne savimajaan mistä tulitkin.

Vierailija
100/143 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kakaroille remmiä!

Se olisi ra sismia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi