Kävi Wolt kuskia sääliksi kun joutui vesisateessa ajamaan mopolla mulle pizzan
Pizza onneksi kuiva ja kuuma. Oli pakko antaa 10€ tippiä.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Itse tippaan aina jonkun 5-15€.
Jos noin tyhmä olet älä käy sossussa kerjäämässä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tippaus ei kuulu Suomeen.
Eikä ainakaan wolttikuskille. On räkinyt pitsaasi.
Oudot fetissit teillä persuilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tippaan aina jonkun 5-15€.
Jos noin tyhmä olet älä käy sossussa kerjäämässä sitten.
Ei ole koskaan ollut tarvetta semmoisiin weetee sossuihin mennä.
Ap
Sääliksi käy toisen sateessa olo, mutta silti tilasit, kun et viitsinyt itse kastua. Logiikkaa parhaimmillaan.
Suurin osa wolttikuskeista on tullut tänne mukamas opiskelemaan. Käytännössä ei. Facebookista löytyy esim. Bangladeshilainen ryhmä, jossa jaetaan vinkkejä kuinka kusettaa itselleen opiskeluviisumi Suomeen. 113 000 jäsentä.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai aina tippiä.
Tippaatko siivoojia? Kaupan kassaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai aina tippiä.
Kassalla sanon usein että pidä loput, tasaraha.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai aina tippiä.
Kassalla sanon usein että pidä loput, tasaraha.
Ap
Et sano, koska maksat kortilla. Eikä se muutama kymmenen senttiä ole tippaamista. Olet teeskentelijä.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa wolttikuskeista on tullut tänne mukamas opiskelemaan. Käytännössä ei. Facebookista löytyy esim. Bangladeshilainen ryhmä, jossa jaetaan vinkkejä kuinka kusettaa itselleen opiskeluviisumi Suomeen. 113 000 jäsentä.
Ilmankos noita siltä suunnalta olevia on alkanut näkymään niin helkkaristi.
Woltin voisi lopettaa.
Tai ainakin ottaa työntekijöiksi ainoastaan suomalaisia nuoria aikuisia. He tarvitsevat töitä. Ja ovat Suomen kansalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmankos noita siltä suunnalta olevia on alkanut näkymään niin helkkaristi.
Aivan liikaa.
Jonottavat myös ilmaista ruokaa ruokajakeluissa. Ruokajonoissa 80 % on jo muista maista Suomeen tulleita.
Olisit jättänyt pizzan tilaamatta, niin olisit säilynyt sääliburstilta. Hae ainekset ensi kerralla kaupasta ja diy, niin rämäkin ongelma on selätetty.
Muuten: muista että tunteet on viestin tuojia. Syyllisyys ja häpeä ei liity woltkuskiin, vaan se on sinussa itsessäsi. Ja nyt peilin eteen.
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi käy toisen sateessa olo, mutta silti tilasit, kun et viitsinyt itse kastua. Logiikkaa parhaimmillaan.
Se on sen kuskin homma, ei ap:n. Hölmö.
Tottakai aina tippiä.