Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko pettämisen jälkeen aina automaattisesti paha ja syyllinen olo ja on vaikea esiintyä luonnollisesti puolisonsa seurassa?

Vierailija
09.10.2026 |

Vai onko mahdollista olla ihan pokkana kuin mitään ei olisi tapahtunut?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisille ainakaan.

Pokkana laittavat dopamiinihuuruissaan jopa pettämisen yhteisessä saamansa ruusut maljakkoon keskelle yhteistä kotia

Vierailija
2/28 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ihminen ei petä.

Normaali ihminen  katuu, jos pettää.

Narsistit ja psykopaatit eivöt kadu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee. Eikä sen tarvi olla fyysistä edes. Pelkkä selän takana flirttailu ja viestittely yms tekee sen. Koska sä alat automaattisesti vertailemaan sitä ns salakumppania siihen sun omaan kumppaniin. Se näkyy automaattisesti joko sillä että pettäjä alkaa huomioimaan enemmän kuin normaalisti syyllisyyden tunnosta TAI se alkaa enemmän nimenomaan vetäytymään kuoreensa koska sitä alkaa ärsyttää se oma kumppani. 

Vierailija
4/28 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naisille ainakaan.

Pokkana laittavat dopamiinihuuruissaan jopa pettämisen yhteisessä saamansa ruusut maljakkoon keskelle yhteistä kotia

Riippuu sitä,minkä värisiä ruusuja ja montako.

Vierailija
5/28 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, joille tulee paha olo tuskin pettävät. Ihan sama kuin kysyisit, jos varastat kaupasta onko paha ja syyllinen olo kun seuraavan kerran tulet samaan kauppaan.

Minun kokemus on se, että väärin tehneillä ei ole paha olo asiasta. Yleensä he pystyvät selittämään itselleen, että oli oikein tehdä jotain väärää, tai vika on muissa. Yllättävän usein näillä on tarve kertoa myös muille, miksi ovat toimineet kuten ovat toimineet ja kertovat jonkun asian joka oikeutti heidän tekemään jotain väärää.

Vierailija
6/28 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naisille ainakaan.

Ex-mieheni piti petoskumppaniltaan saamaa vaatetta päällä tiheään ja vaati minua hoitamaan sen pyykkäyksen. Kyseessä oli hänestä "vain vaate", ei muisto sivusuhteesta.

Vierailija
7/28 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. No ainakin tuntuu helposti jatkuneen suhde varattuun mieheen jo kolmen vuoden ajan. Ehkä mies alussa on tuntenut syyllisyyttä. En tiedä, en ole kysynyt eikä kyllä kiinnostakaan asia. Syyllisyydentuntonsa on hänen ongelmansa.

Vierailija
8/28 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääripsyko voi olla normaalisti puolisonsa seurassa mutta lähes poikkeuksetta pettäminen näkyy esim. kiukutteluna puolisoa kohtaan. Paha henki oireilee aggressiolla kohdatessaan hyvyyttä: hyveellisen puolison.

Vierailija
9/28 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne, joille tulee paha olo tuskin pettävät. Ihan sama kuin kysyisit, jos varastat kaupasta onko paha ja syyllinen olo kun seuraavan kerran tulet samaan kauppaan.

Minun kokemus on se, että väärin tehneillä ei ole paha olo asiasta. Yleensä he pystyvät selittämään itselleen, että oli oikein tehdä jotain väärää, tai vika on muissa. Yllättävän usein näillä on tarve kertoa myös muille, miksi ovat toimineet kuten ovat toimineet ja kertovat jonkun asian joka oikeutti heidän tekemään jotain väärää.

Syyksi käy vaikka että tiskausjälki ei ollut riittävän hyvä

Vierailija
10/28 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääripsyko voi olla normaalisti puolisonsa seurassa mutta lähes poikkeuksetta pettäminen näkyy esim. kiukutteluna puolisoa kohtaan. Paha henki oireilee aggressiolla kohdatessaan hyvyyttä: hyveellisen puolison.

Ei se petetty osapuoli aina välttämättä ole hyveellinen.

Vierailija
11/28 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuli joskus ei, parinkymmenen jälkeen alko jo helpottamaan.

Vierailija
12/28 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta selvästi suuremmalla todennäköisyydellä kuitenkin kuin se pettäjä.

Vierailija
13/28 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin kannattaa erota eikä pettää

Vierailija
14/28 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden työpaikan esimiehen käytös sekosi ihan täysin aamun morkkiksessa, pesi sormiaan kossulla moneen kertaan ja haisteli sitten, epäillen, että vieläkin haisee vieras pipari.  En usko, että hyvin piti pokka edes vaimonsa edessä, mutta siitä ei ole mitään tietoa sillä isompi pomo päätti työsuhteeni muutamaa viikkoa myöhemmin.

Sinkkuna miehenä saattoi vain naureskella toisen ongelmalle.

Vierailija
15/28 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täydellisiä ihmisiä ei ole olemassa, mutta ei se pettämistä oikeuta. 

Vierailija
16/28 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täydellisiä ihmisiä ei ole olemassa, mutta ei se pettämistä oikeuta. 

Kirjoitinko, että oikeuttaa? Aivan, en kirjoittanut. Puutuin nyt vain tuohon, että ei se petetty aina välttämättä ole hyveellinen.

Vierailija
17/28 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa kuitenkin että naiset puhuvat pettämisestä suurena syntinä koska haluavat kontrolloida miestä.

Itse kuitenkin pettävät tuosta vaan

Vierailija
18/28 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Yksikään mies ei omista minua. Jos mies ei hyväksy minua tällaisen niin mies menee vaihtoon. Mitä teen aina niin kuin itse haluan eikä siihen ole yhdelläkään miehellä mitään sanavaltaa. Mies saa luvan olla tyytyväinen että olen suurimmaksi osaksi hänen kanssa mutta aivan varmasti tuohuan myös muiden miesten kanssa jos siltä tuntuu. Ei yhdenkään naisen kuuku sitoutua vain yhteen mieheen vaikka miesten kuuluu aina sitoutu yhteen naiseen

Vierailija
19/28 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naisille ainakaan.

Ex-mieheni piti petoskumppaniltaan saamaa vaatetta päällä tiheään ja vaati minua hoitamaan sen pyykkäyksen. Kyseessä oli hänestä "vain vaate", ei muisto sivusuhteesta.

Joillakin ihmisillä on myös ihan oikea sadistinen mieli eli he haluavat pahoinpidellä "puolisoaan". Jos eivät voi tehdä sitä suoraan niin tekevät sen epäsuorasti kieroilemalla tai selän takana.

Jos tällaisia piirteitä huomaa jossakin tutussaan niin äkkiä karkuun. Jos kyseessä oma puoliso niin reipas harppaus kunnon etäisyyttä, mieluummin ero.

Vierailija
20/28 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan. Yksikään mies ei omista minua. Jos mies ei hyväksy minua tällaisen niin mies menee vaihtoon. Mitä teen aina niin kuin itse haluan eikä siihen ole yhdelläkään miehellä mitään sanavaltaa. Mies saa luvan olla tyytyväinen että olen suurimmaksi osaksi hänen kanssa mutta aivan varmasti tuohuan myös muiden miesten kanssa jos siltä tuntuu. Ei yhdenkään naisen kuuku sitoutua vain yhteen mieheen vaikka miesten kuuluu aina sitoutu yhteen naiseen

Ok pertti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi