Nainen!! Nolottaisiko sinua kun ovi kello soi
Ja siellä oven takana seisoo huolto ukko ja olet juuri herännyt aamulla ja on tukka sekaisin unien jäljiltä ja meikit laittamatta vielä???
Kommentit (59)
Voi helevettiläinen jos tässä elämässä alkaisi kaikkea nolostelemaan niin eihän tässä muuta ehtisi tehdäkään. Jos ei ole työukko vielä ikäänsä nähnyt just herännyttä naista, niin siinäpähän näkee sitten.
Vierailija kirjoitti:
Voi helevettiläinen jos tässä elämässä alkaisi kaikkea nolostelemaan niin eihän tässä muuta ehtisi tehdäkään. Jos ei ole työukko vielä ikäänsä nähnyt just herännyttä naista, niin siinäpähän näkee sitten.
Kyllä minua nolottaisi jos olisin nainen
Ei nolottaisi ja on tälleen muutaman kerran käynytkin. Meikkaan harvoin ja kevyesti ja näytän aamulla vasta heränneenä ihan samanlaiselta kuin milloin tahansa muulloinkin.
Asun omakotitalossa eikä tänne mitään huoltomiehiä tule ilmoittamatta vaan kyllä pitää itse tilata ja sopia koska tulee. Käytän meikkiä harvoin joten ihan sama onko meikkiä silloinkaan, kun joku tänne tulee.
En avaa sopimatta.
En avaa edes ystävälle
sopimatta. Kukaan
kaupunkilainen
läheiseni ei ole sivistymätön
moukka, joka kutsumatta
ovelleni hönkisi. Ei ole Hgissä
eikä edes Vantaalla tapana. E
Enemmän nolottaisi, jos en osaisi yhdyssanoja.
Oma talo ja oma huolto ukko. 🤣 Pääsee ihan sänkyyn asti.
Ei mua tommoset asiat nolottaisi mutta jos olisin alasti tai alusvaatteisillani niin se on sitten ihan toinen juttu
💥 I Am Ready To Rokkenroll 💥
Ei nolota, en muutenkaan kauheesti meikkaile kun ei kiinnosta. Kyllä ne huoltoukot varmasti kestävät mun aamuisen tarhapöllö lookkini, jos ei niin voi voi.
Miksi nolottaisi? Ihminenhän se työukkokin vaan on.
En meikkaa.
En avaa ovea kenellekään, ellei tapaamisesta ole etukäteen sovittu.
Huoltomiehen tulo sovitaan etukäteen puhelimitse. Ei pidä ovia noin vain aukoa!
En avaa ovea. Huolto tulee vain sovitulla ajalla + on käynyt salaa, kun olen ollut poissa. Mutta minulla on aina turvalukko ovessa, joten tänne ei vaan pääse silloin kun olen kotona.
Ei kai kukaan alasti avaa ovea jollekin tuntemattomalle pimputtajalle. Komealle arabi-pizzantuojalle ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minua nolottaisi jos olisin nainen
Olisit paljon häpeämättömämpi jos olisit nainen. Mietis hetki mitä me tehdään töissä, lääkärissä, synnyttäessä. Ihmisruumis toimintoineen on hyvin, hyvin tuttu näky.
Vierailija kirjoitti:
En avaa sopimatta.
En avaa edes ystävälle
sopimatta. Kukaan
kaupunkilainen
läheiseni ei ole sivistymätön
moukka, joka kutsumatta
ovelleni hönkisi. Ei ole Hgissä
eikä edes Vantaalla tapana. E
No ei kai sivistyneessä maailmassa kukaan mene toisen ihmisen kotiin kutsumatta tai ilmoittamatta?
Ei nolottaisi. Varmaan repeäisin nauruun. 😄
En meikkaa ...