Päivi Räsänen jarruttaa eutanasian käsittelyä sotevaliokunnassa
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/hallituksen-edustajat-lahtivat-kave…
Pelkää, että eutanasialaki menee läpi eduskunnassa. Niinhän se pitää mennäkin,jos enemmistö haluaa!
Kommentit (538)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämäkin ihminen on lääkäri. Ei kyllä nosta lääkärikunnan arvostusta.
Lääkäriliitto vastustaa eutanasiaa eli ihan sama kanta heillä on kuin Räsäselläkin.
Ei vastusta.
"Lääkäriliitto vastustaa eutanasian laillistamista sekä sitä, että lääkärit ammattikuntana velvoitettaisiin tekemään toimenpiteitä, joiden ensisijaisena tarkoituksena on jouduttaa potilaan kuolemaa."
https://www.laakariliitto.fi/ajankohtaista/laakariliitto-ei-muuttanut-k…
Päivin pillu taitaa kostua litimäräksi, kun se miettii tuskissaan kärsiviä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Eutanasiaa kiihkeimmin vaativat ovat kärkkäitä tyrkyttämään sitä toisille. Puheissaan on aina geneerinen mielikuva pitkäaikaissairaasta, joka haluaa vain kuolla eikä saada hoitoa eikä kipulääkitystä. Kannattaa tosiaan nähdä eutanasian kannattajien hurskastelujen raadollinen kääntöpuoli. Sama ajatusmaailma ja samat pyrkimykset kuin mitkä oli aikoinaan vallassa Saksassa.
No tuollaista en ole kyllä huomannut.
Mites tollanen neliraajahalvaantunut, ehkä aivoihinkin tälliä ottanut nuori päihteiden käyttäjä? Käykö Päkä kättä silittelemässä? Toivottavasti. Jumalan rakkaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkäriliitto vastustaa eutanasiaa eli ihan sama kanta heillä on kuin Räsäselläkin.
Ei vastusta.
"Lääkäriliitto vastustaa eutanasian laillistamista sekä sitä, että lääkärit ammattikuntana velvoitettaisiin tekemään toimenpiteitä, joiden ensisijaisena tarkoituksena on jouduttaa potilaan kuolemaa."
Mitä siitä? Ei lääkärit mitään jumalia ole.
Eläinlääkäriliittokaan ei ole tuominnut turkistarhausta.
Vierailija kirjoitti:
Mites tollanen neliraajahalvaantunut, ehkä aivoihinkin tälliä ottanut nuori päihteiden käyttäjä? Käykö Päkä kättä silittelemässä? Toivottavasti. Jumalan rakkaudesta.
Päivi taitaa vaan runkata ajatukselle
Vierailija kirjoitti:
Päivin pillu taitaa kostua litimäräksi, kun se miettii tuskissaan kärsiviä ihmisiä.
Luuletko että tällaiset viestit kiukuttaa Päiviä tai hänen kannattajiaan?
Ainoa tunne on sääli sinua kohtaan.
Toivottavasti Jumala kääntää vielä pääsi.
Rukoilen puolestasi.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo demokratiaa, yksi kahdestasadasta jarruttaa?
Hän on ottanut oppia persujen oppikirjasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vastusta.
Mitä siitä? Ei lääkärit mitään jumalia ole.
Eläinlääkäriliittokaan ei ole tuominnut turkistarhausta.
Sinun väitteesi todistettiin vääräksi ja vastauksesi oli mitä siitä.
Lol🤣
Vierailija kirjoitti:
Teologisesti mielenkiintoinen kysymys, koska Raamatun mukaan elämää tulee kunnioittaa, mutta "ruumis" ei ole kuitenkaan elävä, koska se katoaa.
Niin huomaan siis itsessäni, minä, joka tahdon hyvää tehdä, sen lain, että paha riippuu minussa kiinni; sillä sisällisen ihmiseni puolesta minä ilolla yhdyn Jumalan lakiin, mutta jäsenissäni minä näen toisen lain, joka sotii minun mieleni lakia vastaan ja pitää minut vangittuna synnin laissa, joka minun jäsenissäni on. Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista? Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni palvelen mielellä Jumalan lakia, mutta lihalla synnin lakia.
Ruumis on vain Hengen temppeli. Tekihän Jeesuskin "avustetun itsemurhan" ja tuhosi vanhan temppelin.
Niin juutalaiset sanoivat: "Neljäkymmentä kuusi vuotta on tätä temppeliä rakennettu, ja sinäkö pystytät sen kolmessa päivässä?" Mutta hän puhui ruumiinsa temppelistä.
Vai ettekö tiedä, että teidän ruumiinne on Pyhän Hengen temppeli, joka Henki teissä on ja jonka te olette saaneet Jumalalta, ja ettette ole itsenne omat?
Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua; vaan ennemmin peljätkää häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin.
Mutta temppeliä minä en siinä nähnyt; sillä Herra Jumala, Kaikkivaltias, on sen temppeli, ja Karitsa.
Vierailija kirjoitti:
Minä kristittynä olen ehdottomasti eutanasian kannalla!
Molemmat vanhempani kuolivat hyvin tuskallisesti sairauksien uuvuttamana.
Minä olen myös uskova ja eutanasian kannalla!
Mielestäni lääketieteen tehtävä on auttaa ihmistä koko elämänkaaren ajan: syntymässä, aktiivi-iässä kaikissa ikäkausissa s e k ä lopulta kuoleman läpikäymisessä.
En ymmärrä ollenkaan ihmisen heitteillejättämistä viimeksimainitussa ja, että sitä vielä perustellaan kristillisillä arvoilla!
Päivin elämä on mennyt täysin hukkaan. Vihaa, tuomitsemista ja vihaa.
Mahtaa jälkikasvu olla ylpeä....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että tällaiset viestit kiukuttaa Päiviä tai hänen kannattajiaan?
Ainoa tunne on sääli sinua kohtaan.
Toivottavasti Jumala kääntää vielä pääsi.
Rukoilen puolestasi.
Onhan se kiihottava ajatus Päivistä runkkaamassa dildolla ja kattelevan kuvia syöpäsairaista.
🍆💦
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivi taitaa vaan runkata ajatukselle
Ja sinä puolestasi mehustellessasi kaikkia eutanasioitavia vanhuksia, vammaisia ja köyhiä.
Täällä joku mielentervystoipuja ei erota lääkäriä Mestaajasta! Meepä hoitoon siitä!
Eutanasiakiimailijoilla vaan runkut pyörii mielessä onnenpäivää odottaessa että saavat pistää ihmisiä päiviltä oikein viran puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Päivin elämä on mennyt täysin hukkaan. Vihaa, tuomitsemista ja vihaa.
Mahtaa jälkikasvu olla ylpeä....
Päivistä oikein hehkuu viha ja katkeruus. Kammottava ihmishirviö
Eiköhän sillä miehellä ole sivuhoito 😉 Päivi vaan on tyhmä ja sokea. Kulissit kiiltää