Tupakointi on niin viime vuosituhatta kuin voi olla
Kommentit (21)
Onhan joillain vielä antiikkisia huonekalujakin. Koko talokin voi olla viime vuosituhannelta. Pitäisikö kaikki vanha hävittää?
Vierailija kirjoitti:
Niin on eläkeläisyyskin.
No keksippä jotain älyllisempää.
Kyllä tupakointi alkaa olla jo taas muotia.
Vierailija kirjoitti:
Ja laadukasta.
Tiesitkö ap, et nikotiini, yllättäen, parantaa keskittymiskykyä. Eipä ihme, et jotkut (meistä) jää siihen röökikoukkuun.
Jos, yleensä, toisen addiktiota ei tunnista, niin on suuri mahdollisuus, että itse siihen koukkuun. Sen muoto vaan vaihtuu. (Se voi olla vaikka ulina tällä palstalla.)
Tupakoimattomat, muistakaa:" Joka itsensä ylentää, se alennetaan." Eiköhän niitä teiltäkin joku heikkous löydy, jos ei muu, niin vittumaisuus.
Hallitus säätää näitä "pikku"lakeja nopeasti, että saadaan ihmiset kyttäämään
naapureitaan pitempään, kuin hallituksessa olevia ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja laadukasta.
Ai nykyään on muodikasta ja laadukasta haista paskalle?
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö ap, et nikotiini, yllättäen, parantaa keskittymiskykyä. Eipä ihme, et jotkut (meistä) jää siihen röökikoukkuun.
Jos, yleensä, toisen addiktiota ei tunnista, niin on suuri mahdollisuus, että itse siihen koukkuun. Sen muoto vaan vaihtuu. (Se voi olla vaikka ulina tällä palstalla.)
Tupakkateollisuus lisää addiktoivia aineita tupakkaan. Ihan vaan siksi, että tupakointia ei pystyisi lopettamaan.
Vierailija kirjoitti:
Joo, kyllähän se parantaa keskittymiskykyä heillä, joilla on vierotusoireet päällä.
Tupakoimattoman keskittymiskykyä tupakointi ei paranna.
Matala äo, skitsofrenia, onhan näitä.
No itse ainakin pidän ihmistä automaattisesti tyhmänä, jos nykypäivänä tupakoi.
Itse asiassa jo 60-luvulla psykologisissa testeissä todettiin, että nikotiini nosti tuloksia ÄO-testeissä. Ymmärrettävistä syistä tuloksesta pitkälti vaiettiin.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa jo 60-luvulla psykologisissa testeissä todettiin, että nikotiini nosti tuloksia ÄO-testeissä. Ymmärrettävistä syistä tuloksesta pitkälti vaiettiin.
Nyt oli kyse tupakoinnista, ei nikotiinista.
Köyhät ei enää tupakoi.
Viime vuosituhannella muuten kaikki oli muutenkin paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja laadukasta.
Verrattuna huumeisiin joita haetaan rikollisten luukuista!
Tuoksuu hyvältä, näyttää kuumalta, ei voi mitään. Itse en polta.
Intiaanit opettivat sauhuttelun Kolumbukselle ja miehistölleen v. 492. Kuinka kauan lienevät pössytelleet sitä ennen, sitä en tiedä.