Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turku puuttui päiväkodin työntekijöiden herkutteluun pizzalla

Vierailija
08.10.2026 |

kamalaa porukkaa

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järjestäisivät taukotilan työntekijöille jotta pääsisivät oikealle ruokatauolle. 

Nämä nyt ovat näitä uhriutujia niistä kannata välittää.

Tarkoitin, että työnantaja järjestää. Se on työnantajan lakisääteinen velvollisuus. 

Vierailija
22/69 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on sama sääntö lastensuojelussa eli syödään samaa ruokaa kuin nuoret, mutta ruoka on meille ilmaista. Siitä itseasiassa maksetaan pientä lisää että esimerkkiruokaillaan. 

Minä okenlastensuojelussa ja maksan esimerkkiruokailusta myös, mutta ei todellakaan ole kiellettyä tuoda omia eväitä tai tilata ruokaa yksikköön. Kyllä lapset tietää, ett työntekijät maksaa itse ruoat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo törkeätä mässyttää pitsaa lasten edessä. Ruokakateudesta syntyy myös syömishäiriöitä. Vähän sama kuin ainaisista käytetyistä vaatteista voi syntyä jopa velkakierre uusiin vaatteisiin, kun lapsi yrittää aikuisen paikata saamaansa väärinkohtelua. 

Vierailija
24/69 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vttuakos se muille kuuluu, mitä minä syön. Siinähän kuolaa vieressä. Ei haittaa minua.

Lapsille tulee paha mieli, kun joku syö herkkuja.

Vierailija
25/69 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on käsittämätöntä, että päiväkodissa työntekijät eivät saa pitää ruokataukoa. Millään miesvaltaisella alalla tuollaista ei katseltaisi hetkeäkään. 

Saavat tietysti älä ole tyhmä.

Se on työaikaa ja siinä pitää olla valmiina työtehtäviin koko ajan. 

Vierailija
26/69 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järjestäisivät taukotilan työntekijöille jotta pääsisivät oikealle ruokatauolle. 

Kuka lapsia sitten vahtii? 

Työntekijät tietysti. Ei sinne tauolle ole pakko lähteä yhtä aikaa. 

Vierailija
27/69 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sitten reilua, että lapsi syö esim puuroa, ku itte herkuttelet jollakin pizzalla ????? Ei ole oikein. Mikä vika siinä, on, ettei vahti voi syödä tasan samaa ruokaa, kuin lapsikin ? 

Vierailija
28/69 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinun mielestäsi oikein että kasvatustyössä olevat "ammattilaiset" vetävät pizzaa naamaan ja samalla pakottavat lapsen syömään tavallista inhoamaansa ruokaa ? Kyllä niitten oltava esimerkkinä ja samaa ruokaa syötävä tai sitten eivät syö ollenkaan. Vi tut taa miten tämäkin idi ootti aloittaja vinkuu päivänselvästä asiasta.

Vierailija
29/69 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se sitten reilua, että lapsi syö esim puuroa, ku itte herkuttelet jollakin pizzalla ????? Ei ole oikein. Mikä vika siinä, on, ettei vahti voi syödä tasan samaa ruokaa, kuin lapsikin ? 

Koska se laitosroska ei sovi kaikkien vatsalle. Syön itsekin omat eväät ja työnantajalle ei todellakaan kuulu se, mitä syön evääksi.

Vierailija
30/69 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Turku puuttui päiväkodin työntekijöiden herkutteluun pizzalla"

Kaupunki alkoi siis toimittaaa päiväkoteihin pizzoja, joita henkilökunnan on tarkoitus syödä?

Vierailija
31/69 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille voi valehdella, että pizzassa on puliukon oksennusta. Loppuu kuolaaminen.

Vierailija
32/69 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun hallinnolle saman tien kenkää kun on aikaa tehdä tällaista

Vierailija
33/69 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Turku puuttui päiväkodin työntekijöiden herkutteluun pizzalla"

Kaupunki alkoi siis toimittaaa päiväkoteihin pizzoja, joita henkilökunnan on tarkoitus syödä?

Ei vaann työntekijät  tilaavat tai tuovat itse ja maksavat itse myös. Ei voi puuttua tuollaiseen. 

Vierailija
34/69 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katsoin kauhulla, miten tuo omia eväitä syövä piteli veistä ja haarukkaa. Ja tuosta lapset sitten ottavat mallia!

Vierailija
35/69 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki johtunee siitä, että Matti ja Teppo -duo on päättänyt lopettaa. Sellaisella ilmoituksella on laaja-alaiset vaikutukset – etenkin Turun seudulla.

Vierailija
36/69 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vttuakos se muille kuuluu, mitä minä syön. Siinähän kuolaa vieressä. Ei haittaa minua.

Lapsille tulee paha mieli, kun joku syö herkkuja.

Siinähän oppivat olemaan.

Vierailija
37/69 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka lapsia sitten vahtii? 

Ootko kuullut sellaisesta kuin vuorottelu? Ei kai kaikkien tarvi mennä YHTÄ aikaa syömään, pahvi.

Vierailija
38/69 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linkki?

MIKSI ET LAISKAPASKA ETSI IHAN ITSE!
LOKKI!

Vierailija
39/69 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille tulee traumat kun 130 kiloinen päiväkodin täti tunkee 2 perhepizzaa suupielistä sisään!

Vierailija
40/69 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsille voi valehdella, että pizzassa on puliukon oksennusta. Loppuu kuolaaminen.

Ei tarvi valehdella, vaan voi sanoa, että ostaa itse ruoan ja syö omaa ruokaa. 

Pitää lasten oppia, että aikuisena saa ostaa itse ja tehdä valintoja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän