Tuun hulluksi tuholaisten kanssa!
Viime vuonna muutin pois kerrostaloasunnosta turkiskuoriaisongelman vuoksi. Muutin vastavalmistuneeseen kerrostaloon ja ostin uudet kalusteet ja kaikki. Nyt vuoden täällä asuttuani näin yhtäkkiä kahtena kertana oletettavasti paperitoukan. Yksi kylppärissä ja toinen makuuhuoneessa.
Mä en oikeasti jaksa jos tää alkaa taas. Mulla meni mielenterveys jo niiden turkiskuoriaisten kanssa. Mitä mä teen? Taloyhtiö ei suostu mihinkään myrkytyksiin kun muut asukkaat eivät valita.
En pysty rentoutumaan kodissani vaan koko ajan tarkistan lattiat kun kävelen, en uskalla mennä yöllä vessaan ennen kuin olen laittanut valot päälle ja tarkistanut lattian ensin.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei ole paperitoukkia. Keksi parempi provo, oikein taloyhtiöön muka ilmoittanut...
No onhan! Ovat yleistyneet vauhdilla pk-seudulla. Tulevat mm pahvilaatikoiden mukana kun ihmiset tilaa paljon netistä.
Kauko-Idästä yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en pysty katsomaan edes kuvia netistä. Alkaa kädet ja jalat hikoamaan.
Miten voikin olla tällainen pelko ötököistä?!
kaipaisin vertaistukea. Joutuuko kukaan muu täällä elämään näiden kanssa?
Hävitin kaikki pahvilaatikot ja suihkin listoihin Raidia. Nyt imuroin päivittäin.
ApÄlä panikoi, ötökät kuuluvat luonnon kiertokulkuun. Nämä vilistävät pakoon, luteita en minäkään kestäisi. Vaatisin heti myrkyttäjät paikalle!
Rauhoitu please, elämässä on pahempaakin🙂eikö?Ihanaa, kun joskus palstalla saa kivan kommentin, kiitos :) Yritän rauhoittua, mä menin niin sekaisin jo viime vuonna niistä turkiskuoriaisista. En halua joutua samanlaiseen tilaan kuin silloin.
Ap
Hyvää yötä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en pysty katsomaan edes kuvia netistä. Alkaa kädet ja jalat hikoamaan.
Miten voikin olla tällainen pelko ötököistä?!
kaipaisin vertaistukea. Joutuuko kukaan muu täällä elämään näiden kanssa?
Hävitin kaikki pahvilaatikot ja suihkin listoihin Raidia. Nyt imuroin päivittäin.
ApÄlä panikoi, ötökät kuuluvat luonnon kiertokulkuun. Nämä vilistävät pakoon, luteita en minäkään kestäisi. Vaatisin heti myrkyttäjät paikalle!
Rauhoitu please, elämässä on pahempaakin🙂eikö?Ihanaa, kun joskus palstalla saa kivan kommentin, kiitos :) Yritän rauhoittua, mä menin niin sekaisin jo viime vuonna niistä turkiskuoriaisista. En halua joutua samanlaiseen tilaan kuin silloin.
ApHyvää yötä!
Hyvää yötä :)
Ap
Nuo ei tee ihmiselle mitään toisinkuin luteet. Ludelöydökseen tarvii ammattiapua, mutta nuo toukat voi hoitaa itse siivoamalla. Tolu-spraytä suihkaus