mitä kukkeja laitatte terassille ?
Kommentit (39)
kaunis ruuku puutarha teranssille tai batiolle
vedenpisara ambbelin, smurffiina betuuniaa ja riibba belarkoonin
muraddia ja lumihuidaleita. Ja cieloja ja valcovuoggoja keräsin metsästä.
ja niihin ruukkuihin vielä muratteja lisäksi. Sitten terassipöydälle laitoin atsalean, joka on muuten tooosi kaunis.
mä en tajunnut, että olisi voinutkin ostaa rivin mariskooleja. Meillä ei ole yhtään ja nyt olisi ollut hyvä hetki hankkia ainakin kymmenen. Näyttää varmaan tosi hyvältä parvekelaatikoissa!
t. jolla vain niitä haisulihelneitä.
mää vallan unohdin mainita, että on meillä myös kuukautismansikkaa. Yäks!
t. se, joka ei hankkinut marishkooleja.
en taida laittaa muuta, rabarberi pitäis kyllä pihaan istuttaa
Olisin tahtonut myös kasvattaa sinisiä diapameja, mutta ne ei kuulemma kasva suomen ilmastossa :(
Mä istutin tänään pasilikaa ja bersillaa yrtti penkkiin. Huomenna pitääs laittaa pelapuita (belarkonia) ja lopelioita. Marimekon unicot on kans kivoja kukke penkissä.
Tahtoo kanssa Bon-Samipuun!!!
Saisikohan siihen vielä Karate Kidin ja Mister Miuagin kaupan päälle? Kyllä siinä naapurin unicot, jucat ja narsistit kalpenisi.
ribotel noit valkosii niit mitä ne nyt on ne vaibbakugat,jotka on sellasii vähä harsomaisii.
onko muita ideoita parvekekukeiksi?
on näddiä guggeja koko derrassi täys, on voiguggaa, nabanöyhdää, bieruvuoccoo ja cissancusta ambbeleis, ruucuis ja bajugoreis.
Mutta yhden pugin siemenet istutan parvekkeelle ruugguloihin.
oon niin huono hoitamaan noita kukkeja että mun pitää tyytyä vaan catkuksiin, onhan niissä paljon niitä biikkejä mutta eipä tarvii sitten hirveesti hoitaakaan, vähän wettä antaa kerran kuussa tai jotain ja hyvin pärjäävät
Täällä kuulkaas puutarhuri-myyjän silmistä valuu kyyneleet..hihhih!!!
Kukkeja täälläkin laitetaan. Sireenejä ainakin, niistä lähtee niin kiva ulina.
Kerperoksia, lopelioita, belarkoniaa, pekoniaa...niitä nyt ainakin lisäksi.
että samettiruusua laittaisin. Vakosamettiverisoita tänä vuonna.
Sellaisia kukkeja.