Paltalaiset eivät seiso sanojensa takana?
Juuri kukaan täällä kirjoitteleva, ei seiso sanojensa takana ja kerro niitä ääneen kasvutusten esimerkiksi työpaikkansa kahvihuoneessa!
Kiltisti vain myöntelevät ja väittävät olevansa samaa mieltä kahviossa, vaikka täällä haukkuvat kaikki, sekä ihmiset että heidät tavat ja aatteet.
Kunpa näkisi edes kerran elämässä, että edes yhden työpaikan kahvihuoneessa joku muu, kuin se kaikkein ylimmän tason johtaja, kertoisi mistä tahansa asiasta oman mielipiteensä rehellisesti tai sanoisi jollekin "olen täysin eri mieltä", joka on vielä aika lievä ilmaisu, enkä ole edes sellaista kuullut?
Kommentit (5)
Jaa jaa
Se n.k. kahvitauko on vaan 12min sisältäen liikkumisen työpisteeseen ja pois.
Työpisteessä on toinen vuoroaan odottamassa. N.k. ruokis on vähän pitempi n.20min sen aikanako sitä pitäisi ehtiä "olla eri mieltä"?
Sitten valitat, että siellä vaan riidellään.
Olen joskus puhunut suoraan. Olen aina maksanut siitä kovan hinnan. Työelämä on teatteria enimmäkseen. Sillä hetkellä kun lopetat näyttelemisen sinä et enää ole hyvä työntekijä siihen firmaan.
Ja sinä tiedät tämän, koska? Roikut kärpäsenä katossa jokaisen palstalaisen työpaikan taukotilassa korvat höröllä? Tunnet jokaisen palstalaisen henkilökohtaisesti? 🥱
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus puhunut suoraan. Olen aina maksanut siitä kovan hinnan. Työelämä on teatteria enimmäkseen. Sillä hetkellä kun lopetat näyttelemisen sinä et enää ole hyvä työntekijä siihen firmaan.
Eiköhän se ole niin, että ihmisillä aina omat roolinsa eri tilanteissa se on tilannetajua. Onhan noita totuudentorvia nähty, jotka kuvittelevat saavansa jotain aikaan agiteeraamalla. Sitten uhrautuvat, kun joutuvat vaikeuksiin.
Esimerkiksi hankkimalla ympärilleen samanhenkisten hovin.
Asioita voi hoitaa nykyään toisinkin. Kehityskeskusteluin esimerkiksi.
😄