Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kätilö kysyy haluaako äiti nähdä istukan synnytyksen jälkeen?

Vierailija
07.10.2026 |

Kas kun ei kysy otatko mukaan? En helvetis sä halua nähdä, haluan kipulääkettä ja vauvani.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kaikki ihmiset eivät ole samanlaisia kuin sinä, on erilaisia toiveita ja kiinnostuksia. Lapsi parka, jos olet noin alkeellisella tasolla ajattelussasi. Yleensä ymmärrys toisten erilaisuudesta kehittyy jo lapsuudessa.

Vierailija
2/44 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä halusin tutkia istukkaa, todella mielenkiintoista.

Ystäväni on ottanut omat istukat mukaan, ovat haudanneet ne maahan ja päälle on istutettu puu kullekin lapselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on vaan kysymys. Vohan joku olla kiinnostunut näkemään sen.

Vierailija
4/44 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kunnioittavaa kysyä. Kyse on kuitenkin minun sisäelimestäni. Aika karua, jos vaan nakattaisi roskiin kyselemättä.

Hampaan poistossakin lääkärit kysyy haluaako nähdä hampaan. Niissä on hurjan suuret juuret, siinä ymmärtää miksi poisto voi kestää ja kestää. Lapsi halusi lääkärissä poistetun maitohampaan mukaan.

Vierailija
5/44 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyivät, lahjoitetaanko istukka tutkimuksiin, taisivat näyttää ihan pyytämättä ensin.

Vierailija
6/44 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit vastata että ei tarvitse nähdä, kiitos vaan. Ja se siitä. Joku toinen haluaa nähdä ja ottaa mukaankin. Haloo nyt aikuinen ihminen :D

Vierailija
7/44 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain narkkari alkaa synnyttelemään saadakseen kipulääkkeitä. Häpeä jos narkkaukseltasi ehdit!

Vierailija
8/44 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä söin omastani osan, niin on tehty kautta aikain. Todella paljon rautaa ja muuta hyvää synnytyksen jälkeen. Muistutti maksapihviä, kalvo tottakai kannattaa poistaa.

Vierailija
9/44 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistellaan suomalaisia istukanryöstöihin. Niissä on kantasoluja ja ovat erittäin arvokkaita. 

Ihmiset eivät tajua että kaikkiin heidän perusoikeuksiensa loukkauksiin tarvitaan suostumus. Mutta sitten näitä suostumuksia väännellään käärmemäisesti jopa kymmeniä vuosia, jotta ihmiset saadaan luopumaan oikeuksistaan ja omastaan.

Vierailija
10/44 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä söin omastani osan, niin on tehty kautta aikain. Todella paljon rautaa ja muuta hyvää synnytyksen jälkeen. Muistutti maksapihviä, kalvo tottakai kannattaa poistaa.

Rauta ei kuulu ihmiskehoon, siksi se menee sinne istukkaan. Vauva puhdistaa naisen kehoa moskasta, älä syö sitä moskaa.

Vierailija
11/44 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tarjottu mutta pyysin nähdä ihan uteliaisuudesta.

Vierailija
12/44 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni on ottanut omat istukat mukaan, ovat haudanneet ne maahan ja päälle on istutettu puu kullekin lapselle.

Kaunis tapa hävittää istukka. Onko tuo perinne jostakin ajalta ennen kristinuskoa, vai omaa keksintöä? Ennen kristinuskoa ihmiset oli paljon vanhemmin kytköksissä luontoon ja omaan kehoon. Nykyään moni tuntuu olevan suorastaan kauhuissaan aivan normaaleista asioista.

Vierailija
13/44 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rauta ei kuulu ihmiskehoon, siksi se menee sinne istukkaan. Vauva puhdistaa naisen kehoa moskasta, älä syö sitä moskaa.

Täh, palaappas kouluun. Raskauden ja synnytyksen jälkeisen ajan yleisin vitamiinipuutos on raudanpuutos. Rauta on elintärkeää, se on esimerkiksi oleellinen rakennusosa hemoglobiinissa, joka kuljettaa happea ja hiilidioksidia kehossa.

Vierailija
14/44 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet aivan sekaisin. Eläimetkin syö istukan, siinä on tärkeitä ravinteita palautua verenhukasta. Eritoten rautaa. Ihmiset yleensä haluaa raudan tabletteina.

Vierailija
15/44 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunis tapa hävittää istukka. Onko tuo perinne jostakin ajalta ennen kristinuskoa, vai omaa keksintöä? Ennen kristinuskoa ihmiset oli paljon vanhemmin kytköksissä luontoon ja omaan kehoon. Nykyään moni tuntuu olevan suorastaan kauhuissaan aivan normaaleista asioista.

Jaa'a. Voisi selvittää.

Vierailija
16/44 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä taas paska aihe.  Jos et halua nähdä niin sanot sen... jos haluat nähdä niin sano... mikä tässä on taas jauhamisen aihe.  😝😝😝

Vierailija
17/44 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet aivan sekaisin. Eläimetkin syö istukan, siinä on tärkeitä ravinteita palautua verenhukasta. Eritoten rautaa. Ihmiset yleensä haluaa raudan tabletteina.

Kyllä se joka syö omia ulosteitaan on sekaisin. Luonnossa veri houkuttelee petoja eikä ihmisenntarvitse kerätä ravintoaineita omista ulosteistaan. Mieti nyt itsekin mitennoksettavaa tuo on.

Vierailija
18/44 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulta kysytty kummassakaan synnytyksessä 

Vierailija
19/44 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh, palaappas kouluun. Raskauden ja synnytyksen jälkeisen ajan yleisin vitamiinipuutos on raudanpuutos. Rauta on elintärkeää, se on esimerkiksi oleellinen rakennusosa hemoglobiinissa, joka kuljettaa happea ja hiilidioksidia kehossa.

Länsimaalainen terveysoppi valehtelee Tässä asiassa ja taustalla on lihateollisuus.

Vierailija
20/44 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos istukan haluaa hyödyntää sen voi pitää kiinni vauvassa kunnes vauva pyytää sen poistamaan, yleensä parin päivän iässä. Napanuoraa ei tarvitse katkaista heti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme