Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko salilla tervehtiä muita?

Vierailija
06.10.2026 |

En ole koskaan käynyt salilla. Ovatko ihmiset siellä omissa oloissaan kuten vaikka kaupassa vai tervehtivätkö ihmiset toisiaan?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halipusut annetaan jokaiselle, kuten hyviin tapoihin kuuluu.

Vierailija
2/28 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, eikä työpaikalla, porraskäytävässä tai illalliskutsuilla. Jäpitetään vaan menemään. Tervehtiminen ja ylipäätään puhuminen on perseestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naama norsunwitulle ja menox.

Vierailija
4/28 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä fiksut salilla tervehtii jos ovat pitkään samalla salilla käyneet.

Vierailija
5/28 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä tervehdin jostain syystä tiettyjä henkilöitä. Siis sellaisiakin, joiden kanssa en ole edes koskaan puhunut. Sitten on niitä, kenen kanssa jopa höpötellään. 

Ja sitten on ne, jotka saa mut raivon valtaan ihan vaan olemuksellaan. "Hauskuutan" itseäni sillä, kun olen alkanut kutsumaan heitä tekonimillä. Näitä on mm. röyhö. Mies, joka röyhtäilee ihan koko ajan. Kerran kuulin röyhtäilyä, mutta en nähnyt henkilöä, mietin, että olenko kenties tulossa hulluksi. Ja ei aikaakaan, kun röyhö lyllersi paikalle kulman takaa. MITEN voi röyhtäillä koko ajan? 

Sitten on yksi sellainen nuori tyttö, jolla on tosi hyvä kroppa. Hän on aina poikaystävän kanssa ja tää tyttö marisee koko ajan jostain :D. 

Sitten on kaksi miestä, toinen on ulkomaalainen ja toinen todella isokoinen. He tapaavat aina salilla n. klo 20.30 ja en tiedä treenaako ne lainkaan, kun puhuvat taukoamatta. Tuo isompi istuu usein jumppapallon päällä ;). 

Sitten on mies, joka kovaan ääneen kertoi toiselle, että häntä v*tuttaa, kun nuoret istuvat ja varaavat kännykän kanssa laitteita. No, mitä hän itse tekee. Juttelee ja sitten se toinen varaa laitetta, kun ei pääse tekemään, kun tämä puhuu, puhuu ja puhuu. Joskus jos sattuu niin, niin menen kysymään, että tämä laite kenties vapaana, kun juttelu on ylimillään. 

Olen ajatellut, että täytyy aikaistaa omaa saleilua. En kestä näitä hahmoja :D. Ja ne varmaan ajattelee minusta, se on se hapan muija ;)!! Mutta siis, en halua "tuntea" näitä hahmoja, en kertakaikkiaan tahdo. 

Vierailija
6/28 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä vaiheessa aloitetaan tervehtiminen, kun on käynyt vuoden samaan aikaan salilla?

Vierailija
7/28 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä salilla miehet pukkarissa aina koskettavat kuin kätelläkseen toistensa mulkkua. Se on kiva tapa. 

Vierailija
8/28 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tuossa pienellä salilla moikkaan kun tulen salille

Vierailija
9/28 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisääntultaessa pitää kumartaa.

Vierailija
10/28 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä tervehdin jostain syystä tiettyjä henkilöitä. Siis sellaisiakin, joiden kanssa en ole edes koskaan puhunut. Sitten on niitä, kenen kanssa jopa höpötellään. 

Ja sitten on ne, jotka saa mut raivon valtaan ihan vaan olemuksellaan. "Hauskuutan" itseäni sillä, kun olen alkanut kutsumaan heitä tekonimillä. Näitä on mm. röyhö. Mies, joka röyhtäilee ihan koko ajan. Kerran kuulin röyhtäilyä, mutta en nähnyt henkilöä, mietin, että olenko kenties tulossa hulluksi. Ja ei aikaakaan, kun röyhö lyllersi paikalle kulman takaa. MITEN voi röyhtäillä koko ajan? 

Sitten on yksi sellainen nuori tyttö, jolla on tosi hyvä kroppa. Hän on aina poikaystävän kanssa ja tää tyttö marisee koko ajan jostain :D. 

Sitten on kaksi miestä, toinen on ulkomaalainen ja toinen todella isokoinen. He tapaavat aina salilla n. klo 20.30 ja en tiedä treenaako ne lainkaan, kun puhuvat taukoamatta. Tuo isompi istuu usein jumppapallon päällä ;). 

Sitten on mies, joka kovaan ääneen kertoi toiselle, että häntä v*tuttaa, kun nuoret istuvat ja varaavat kännykän kanssa laitteita. No, mitä hän itse tekee. Juttelee ja sitten se toinen varaa laitetta, kun ei pääse tekemään, kun tämä puhuu, puhuu ja puhuu. Joskus jos sattuu niin, niin menen kysymään, että tämä laite kenties vapaana, kun juttelu on ylimillään. 

Olen ajatellut, että täytyy aikaistaa omaa saleilua. En kestä näitä hahmoja :D. Ja ne varmaan ajattelee minusta, se on se hapan muija ;)!! Mutta siis, en halua "tuntea" näitä hahmoja, en kertakaikkiaan tahdo. 

Tuollainen on toisten kyttäämistä.

Vierailija
11/28 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain kulttuureissa kätellään työkaverit joka aamu, kun menee töihin, ja näkee ekan kerran. 

Ainakin idän suunnalla. 

Sinänsä salilla on luonnollista tervehtiä henkilöitä, jos pidempään on käynyt samalla salilla. Mutta ei ole väärin moikata kaikkia, jotka näkee ekan kerran päivän aikana. 

Vierailija
12/28 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Tutut kai toisiaan. Mies iskee naisen seurusteluun. Hippi huutaa terpparallaa. 

Vierailija
13/28 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on seksikkäitä typyjä niin hyviin tapoihin kuuluu pieni nipistys pepusta 

Vierailija
14/28 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla kuuluu kiertää antamassa käsipäivää kaikille. Samalla voit kysellä kuulumisia ja kertoa omasi.

Vierailija
15/28 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin kkaikkialla muuallakin, osa tervehtii muita, osa sellaisia jotka ovat pitkään käyneet samalla salilla ja osa on sitten omissa oloissaan. 

Vierailija
16/28 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kaikkia. Joillekin nyökkään, joillekin sanon moi.

Vierailija
17/28 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kesken tervehditään pukuhuoneessa "miekkailemalla".

Vierailija
18/28 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi määritellä jonkun sanomalla "jolla on tosi hyvä kroppa"? Kaikilla nuorilla ja monilla vähän vanhemmillakin on hyvä kroppa.

Vierailija
19/28 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huudahdan aina sisääntullessa TERSKA. 

Vierailija
20/28 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten kesken tervehditään pukuhuoneessa "miekkailemalla".

Ei taida jäädä siihen.