Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ongelmia kierukan poistamisessa

01.06.2007 |

Hei!

Mulla hirvee vauvakuume ja tänään kävin terveydenhoitajalla kierukkaa poistamassa, mutta eipä irronnut. Langoista saatiin kyllä kiinni mutta ei vaan irronnut. Onko muilla ollut ongelmia? Maanantaina menen sitten lääkäriin katsotaan irtoaako sillon!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei meinannut lähteä. Olin gyniksellä sitä poistattamassa ja langat oli sujahtanut kohtuontelon puolelle eikä lääkäri saanut niistä kiinni. Mentiin sitten toimenpidehuoneen puolelle missä oli ilmeesti vähän paremmat systeemit ja johan lähti. Ei kyllä mitenkään järjettömän miellyttävältä tuntunut, mutta kyllähän sen kestää.:-) Ja nopeesti se gynis sen teki. Sain matkaevääks burana 600:sen, kun sanoin, että laiton jälkeen oli hirveet krampit. Poiston jälkeen ei niitä tullut, mutta en tiedä johtuiko siitä, että olin sen buranan heti ottanut. Toivotaan, että sulla lääkäri saa sen helpommin pois ja pääset kunnolla kuumeilun alkuun.

T.Äitsy

Vierailija
2/2 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla terkkari yritti poistaa viime viikolla kierukkaa, mutta ei onnistunut. Kävin vielä lääkärilläkään, muttei hänkään sitä saanut. Lääkärin jälkeen kävin röntgenissä varmistamassa, että kierukka ylipäätään on paikoillaan. Olihan se siellä ja menen nyt perjantaina uudelleen lääkäriin ja kierukka otetaan nukutuksessa pois. Siis nukutetaan vain ihan hetkeksi, mutta silti mua vähän kyllä jänskättää.. No pääasia on, että se saadaan sieltä pois ja yritys voi alkaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla