Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Celine Dion esittää yllättynyttä osuessaan konsertissa nuottiin vaikka laulu tuli taustanauhalta. Kiusallista katsottavaa.

Vierailija
05.10.2026 |

Ootteko nähnyt tuota videota kun Celine Dion on olevinaan aivan häkeltynyt ja yllättynyt kun sai muka konsertissa laulettua korkeat nuotit täydellisesti vaikka laulu tuli taustanauhalta? Tämä kävi hyvin selväksi kun huomattiin että lauluraita oli täysin sama jokaisena iltana kun esiintyi. Mun mielestä se taustanauha ei edes ole se varsinainen ongelma vaan tuo epärehellisyys ja suoranainen ihmisten vedätys. Oon ennen arvostanut Celineä paljon mutta tämä kyllä laski pisteitä ja paljon. 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella laulajalla on nykypäivänä taustanauha tai autotune keikoilla.

Kaikilla isoilla megatähdillä ainakin. Vai esiintykö joku niistä muka oikeasti?

Ainoa mikä oikeasti hämmästyttää, niin ihmiset suuttuvat kun paljastetaan kaiken tulevan taustanauhoilta. Siis suuttuvat,m kun asia paljastetaan. Itse olisin suuttunut siitä, että maksan livekonsertista ja saan taustanauhaesityksen.

Vierailija
22/23 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa mikä oikeasti hämmästyttää, niin ihmiset suuttuvat kun paljastetaan kaiken tulevan taustanauhoilta. Siis suuttuvat,m kun asia paljastetaan. Itse olisin suuttunut siitä, että maksan livekonsertista ja saan taustanauhaesityksen.

Riippuu aika paljon siitä, mitä genreä kuuntelee. Jos valitsee sellaisen genren, jossa artisti on ensisijaisesti tuote, ei pidä ihmetellä, ettei laulutaito riitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu aika paljon siitä, mitä genreä kuuntelee. Jos valitsee sellaisen genren, jossa artisti on ensisijaisesti tuote, ei pidä ihmetellä, ettei laulutaito riitä.

Tuntuu että tässä ajassa ihmiset on muutenkin enemmän objekteja kuin subjekteja.