Voiko toisten pottaa käyttää?
Siis kun menee kylään lapsiperheeseen jossa myös pottaikäisiä? Entäpä jos ei kyläpaikassa ole pottaa? Oma potta mukaan vai mitä?
Kommentit (9)
Kylässä mulla on aina mukana vessanpytynpienennin. Pinkki tytölle ja vaaleansininen pojalle. On hyvä olla myös desinfiointiainetta käsille ja pytylle. Vessaharjankin olen yleensä mukaan ottanut, sekä BioKill hyönteis tuhoainetta ja kloriittia. Höyrytyslaitteen olen aina ladannut ennen lähtöä, että sitten varmasti toimii. Käsisuihkun olen myös pyytänyt asentamaan, että varmasti voidaan mennä kylään.
Vierailija:
Kylässä mulla on aina mukana vessanpytynpienennin. Pinkki tytölle ja vaaleansininen pojalle. On hyvä olla myös desinfiointiainetta käsille ja pytylle. Vessaharjankin olen yleensä mukaan ottanut, sekä BioKill hyönteis tuhoainetta ja kloriittia. Höyrytyslaitteen olen aina ladannut ennen lähtöä, että sitten varmasti toimii. Käsisuihkun olen myös pyytänyt asentamaan, että varmasti voidaan mennä kylään.
Totta kai pottaa saa lainata, sekä me muiden että muut meidän!
Mites muuten mahtaakohan toisten vessanpyttyä käyttää??? hmm.... siinäpä pulmat ratkottaviksi:D
Ei todellakaan voi käyttää! Ethän sinäkään kuseksi toisten pyttyihin, vai? Sairasta!
Me kyllä otetaan mukaan potta jos kyläpaikassa ei ole kos ka poika ei suostu menemään pytylle vielä.
Koko maailma ei ole vuorattu potilla. Kai te joskus kaupungillakin käytte?
voitko vittu elämääs enää vaikeemmaksi tehdä?