Maksaisitko tällaisesta kodista 120 000
https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/tuusula/24673367?utm_source…
21m2 korttitalo yhtä suurella pihalla muiden kontti talojen vieressä peltomaisemassa
Kommentit (47)
Mikä tuon hyöty on esim. rivariin nähden? Talon lämmittäminen tulee ainakin kalliimmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Tontin vuokra 11250 €/vuosi.
Yhtiövastike 203 €/kk + 1000 tonttivuokraa + lainan lyhennykset + sähkö. Ihanan halpaa.
Voiko olla tottakaan tuollainen tonttivuokra pellolla? Pitää olla ihan hullu että maksaa tuollaisesta.
Talviasuttava leikkimökki?
Meillä on melkein yhtä iso takapihalla mutta maksoi muistaakseni kaksi tonnia. Siinä ei kyllä ole vessaa.
Tuon rinnalla ajatus asuntoautossa asumisesta alkaa kuulostaa ihan houkuttelevalta vaihtoehdolta.
Kyllä kai tuo vuokralle opiskelija-asunnoksi kelpaisi, jos siis olisi siedettävien liikenneyhteyksien päässä, siitä en tiedä onko. Eli joku varakas voisi ostaa ja vuokrata, ja tienata sillä sitten. Itse en ostaisi enkä asuisi vuokralla, ei ihan kelpaisi mulle monestakaan syystä. Tai no kai sitä nyt pystyisi asumaan jos olisi ihan pakko, olen mä asunut vähän isommassa yksiössäkin pitkään aikoinaan.
Jos harkitsee tuollaiseen muuttoa niin kannatta ottaa mittanauha mukaan ja varmistaa että huonekorkeus riittää edes kurkihirren alla kaulakiikkuun ripustautumiseen.
Ja sitten vielä itketään kun suomalaiset ei osta asuntoja.
Kohta tämä kupla sanoo poks.
Siis joku asuu tuossa tällä hetkellä vuokralla, 700 €/kk.
Vierailija kirjoitti:
Siis joku asuu tuossa tällä hetkellä vuokralla, 700 €/kk.
32,5 € neliöltä? Ullanlinnassakaan ei tuollaisia vuokria kiskota.
Vierailija kirjoitti:
Tuota kun katsoo sisälle niin herää kysymys missä siellä on tarkoitus nukkua...koko talo kun on yhden makuuhuoneen kokoinen
Alkovissa?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kai tuo vuokralle opiskelija-asunnoksi kelpaisi, jos siis olisi siedettävien liikenneyhteyksien päässä, siitä en tiedä onko. Eli joku varakas voisi ostaa ja vuokrata, ja tienata sillä sitten. Itse en ostaisi enkä asuisi vuokralla, ei ihan kelpaisi mulle monestakaan syystä. Tai no kai sitä nyt pystyisi asumaan jos olisi ihan pakko, olen mä asunut vähän isommassa yksiössäkin pitkään aikoinaan.
https://www.vuokraovi.com/kohde/bt4447?haku=m2606519444
Veikkaan että ei kovin suurta kysyntää ole opiskelija lämpäksi. Ennemmin ehkä kakkoskodiksi.
Jos tuo olisi jossain metsän keskellä omassa rauhassa niin ei olisi paha asunto yhdelle. Mutta tuota hintaa en maksaisi millään sijainnilla. Miten on laitettu pieneen tilaan mustat keittiön kaapistot? Aika karu ratkaisu.
Itse idea oli hyvä, mutta ahneus pilasi sen. Ainakin tuollaisessa pitää olla makuuparvi. Tuollaisena klaustrofobinen, jopa komennuskämpäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota mokki riviä kun katsoo tulee mieleen lähinnä siirtolapuutarha tai leirintä keskusten minimökit...ei nuo asumiseen kelpaa
Meidän siirtolapuutarhamökki on isompi, ja siinä on mahtavan kaunis puutarha lisäksi. Samalla alueella on samankokoinen mökki myytävänä hintaan 41 000 euroa ja sijaitsee lähellä Tampereen keskustaa, ei missään tuusuloissa. Eli ei tulisi kauppoja vaikka hinta kontti olisi kaupan 20 000 eurolla.
Toi myynnissä oleva talo on kuitenkin ympärivuotiseen asumiseen tarkoitettu. Vissiin suurimmassa osassa siirtolapuutarhamökkejä ei voi asuttaa ympärivuoden, kun niitä ei ole eristetty kunnolla. Lisäksi sisään ei yleensä tule vettä. Eikä niissä ole vessoja.
En. Ei olisi mitään järkeä ostaa kolmatta asuntoa.
Tuollainen menee matkalassin muutaman yön yöpymiseen mutta asuintaloksi tuo on täysin kelpaamaton ..
Sijainti vielä jossain tuusulan peltomaisemassa jossa ehdottomasti täytyy olla henkilöauto.
Onko talossa edes auto lämmitys mahdollisuutta tai latauksella....ja mikä tuo pieni oven kokoinen kopin tarkoitus...ulko- WC...