Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on rikkaan arki?

Vierailija
04.10.2026 |

Täällä köyhänä työttömänä pohdin. Jos rikkaan ei tarvi töitä tehdä niin katsooko päivisin esim Vain elämää ja Kovan viikon iltaa ja siemailee shampanjaa. Miten rikas saa ajan kulumaan. 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkka Paanasen omaisuus on n.40 miljoonaa euroa. Asuu Hitas-asunnossa Jätkäsaaressa ja tekee pitkiä työpäiviä. Huvina käydä perheen kanssa aamiaisella Ekbergillä.

Vierailija
22/24 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on liikkeellä. Mieti vaikka trumppia. Senon rikas ja viela 80v pauhaa eikä tosiaan mitään vain elämää katso.

Niiden pitää mennä ja tehdä,.koska raha ei tule itsekseen.

Sitten on henkisesti rikkaita. Joille rikkaus on aika. He tekevät mitä haluavat. Puutarhanhoito on yleinen tai golffi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki rikkaat tekee töitä. Ei rikkaan mindsetti lopu siihen että se saavuttaa jonkun asian mitä se on halunnut ja sit lopettaa vaa siihe. Se on köyhän ajattelumalli että kun mä saan ton verran rahaa niin mä oon vapaa vaan olemaan. Se on ihan sama asia ku se että harvoin treenaava ihminenkää lopettaa treenaamista sen jälkee ku se on saanu lihakset vaan se oma draivi vaan kasvaa ja kasvaa sen myötä ja sen ylläpidosta tulee niiku uus tehtävä myös tietyllä tapaa. Ei kukaan haluu lepää, lepo vie vaan draivin helvettii

Tämä oli ehkä tyhmin kommentti minkä olen tällä palstalla lukenut. "Rikkaan mindsetti" :DDD

Itse en ole ainakaan tehnyt päivääkään töitä yli vuosikymmeneen enkä näe yhtään syytä tuhlata aikaani sellaiseen kun sijoituksissa on useampi miljoona. 

:D

Tämä  oli ehkä hauskin kommentti. Muka miljonääri vauva palstalla! Joo siihen ne sitten jää, et ole rikas.

Vierailija
24/24 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikasta naurattaa, köyhää itkettää