Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etelä-Suomessa on päivisin vielä +15 lämmintä ja jotkut menee silti toppatakilla ja pipoilla

Vierailija
04.10.2026 |

Miten nää tulee pärjäämään, kun ilmat kylmenevät ja tippuvat -15 asteeseen? Menivätkö samat tyypit kesäkuussakin +15 asteessa villapipot päässä ja paksut toppatakit päällä? Ei hyvänen aika.. kaljut miehet ymmärrän, että päähän tulee vilu ja joku päähinen täytyy laittaa jos on pidempään ulkona.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin olen kauhea vilukissa.

Mitä se siihen vaikuttaa.  Alle kymmenen asteen pakkasella et laita villapaitaa etkä toppatakkia.  Pane se totena mekkoosi, prkele ihme kitisijlöitä.  

AP.

Vierailija
22/37 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo nähnyt monilla (aikuisilla) pyöräilijöillä kypärämyssyt käytössä kypärän alla. Etelä-Suomessa. Miten pärjäävät nollakelissä...

Hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen sattuu olemaan tyhmä lammas.

Vierailija
24/37 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitit sitten toisten pukeutumisestakin ongelman itsellesi. Hohhoijaa...

Vierailija
25/37 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se siihen vaikuttaa.  Alle kymmenen asteen pakkasella et laita villapaitaa etkä toppatakkia.  Pane se totena mekkoosi, prkele ihme kitisijlöitä.  

AP.

Sinähän tässä kitiset.

Vierailija
26/37 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset sentään kärsii itse omista vaatevalinnoistaan, mutta kun lapsetkin topataan... oli varmaan lähes +15 ja sateen jälkeen paistoi aurinko, tuttu puetutti lapselleen fleecevuorisen kurahaalarin ja tietysti pipot sun muut kurahanskat, koko setti. Mitäköhän tuokin raukka pukee, kun on 10 astetta vähemmän.

Vierailija
27/37 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valivali

Vierailija
28/37 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vaikeaa ymmärtää, että ihmiset ovat erilaisia.. jos esimerkiksi on aineenvaihdunta- tai autoimmuunisairauksia, voi palella paljon herkemmin kuin terve henkilö. Jos on alhainen rasvaprosentti voi palella herkemmin. Jos on energiavaje, voi palella herkemmin (moni laihduttaja tunnistanee tämän). Jos on kuume nousemassa tai flunssa päällä, voi palella herkemmin. Jos on käynyt treenin salilla ja pyöräilee hikikamoissa kotiin esim sähköpyörällä, palelee ellei ole lämmintä päällä. Kyllä minäkin voisin joskus kummastella, miten joku voi vedellä kesämekossa ja kevyissä sandaaleissa +12 asteen kelillä, kun itse tartten takkia ja kunnon kenkiä, mutta tajuan että ihmiset on erilaisia! Ugh.

Vierailija
29/37 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä ei one varaa välikausitakkiin niin laitetaan se toppia jo nyt päälle. 

Vierailija
30/37 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä ei one varaa välikausitakkiin niin laitetaan se toppia jo nyt päälle. 

Ei ku pitää näyttää kaikille kun on se kallis kynittyhanhitakki

Vierailija
31/37 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP.

Sinähän tässä kitiset.

No prkele täällä jotkut väittää että saisi laittaa jos muka kylmä.  No ei prkele ole, ette tunge niitä toppavaatteita alle 10 asteen pakkasella.  On se vttu jos ei uppoa kaaliin noin yksinkertainen asia.

AP.

Vierailija
32/37 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkus käpöttelet vaikka shortseissa, mitä se sulle kuuluu mitä me muut puetaan, HÄH!

Vierailija
33/37 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on ne ihmiset, jotka nauttii (edes) siitä kesästä.

Vierailija
34/37 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamen

Vierailija
35/37 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vissii kattoo kalenterista millon vedetään shortseilla vaikkolis +2 mittarissa saatana.

Vierailija
36/37 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut vissii kattoo kalenterista millon vedetään shortseilla vaikkolis +2 mittarissa saatana.

Shortsiukot pitävät kesähousuja päällä talvellakin vaikka vaarana on virtsatieinfektio.

Vierailija
37/37 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuiset sentään kärsii itse omista vaatevalinnoistaan, mutta kun lapsetkin topataan... oli varmaan lähes +15 ja sateen jälkeen paistoi aurinko, tuttu puetutti lapselleen fleecevuorisen kurahaalarin ja tietysti pipot sun muut kurahanskat, koko setti. Mitäköhän tuokin raukka pukee, kun on 10 astetta vähemmän.

Kyllä sinun nyt täytyy tehdä tuosta välittömästi huoli-ilmoitus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän