Mitä olet tänään tehnyt väärin?
Itse ostin take away kahvin pahvikupissa ja kiersin kuntoradan väärään suuntaan.
Kommentit (26)
Kun ei ole viitsinyt tehdä yhtään mitään, ei ole pelkoa väärin tekemisestäkään.
Tein sillain tymästi, että tein ruokaa, vaikka on pyhäpäivä.
Mihin take-away muka ostetaan jos ei kertiskuppiin?
Ostin irttareita vaikka pitää laihduttaa ja säästää rahaa
En rasvannut hevoseni takamusta aamulla ja nyt olen koko päivän miettinyt olisiko pitänyt ja potenut syyllisyyttä.
Piti laittaa pyykinpesukoneessa puhdistusohjelma päälle niin onnistuin kytkemään koneen nettiin, ovat saman napin takana.
Pesin villakaulaliinan liian korkeassa lämpötilassa ja siitä tuli nyt vanutettu.
Luulin ihan oikein tekeväni. Tehtiin selväksi, etten tehnyt mitään oikein.
Olen tipattomalla. Nooh, en tästä enää tästä päivästä lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko miten esim. ravintolat pysyvät pystyssä jos siellä ei kokata myös sunnuntaisin? Ei itsensä ja toisten ruokkiminen väärin ole.
Runkkasin väärin ja mällit lensi sohvalle, toivottavasti ei tahraa jäänyt
Tein ensimmäistä ja viimeistä kertaa keittoa kanan jauhelihasta, oli hemmetin pahaa.
Wolttasin juuri kassillisen eineksiä, inkosuojia ja limua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko miten esim. ravintolat pysyvät pystyssä jos siellä ei kokata myös sunnuntaisin? Ei itsensä ja toisten ruokkiminen väärin ole.
Ei meillä täällä kuusessa ole ravintoloita. Mutta olisin voinut pyhittää lepopäivän ja valmistaa eilen päivän ruoat.
Olen käynyy parvekkeella tupakalla.
-hyyryläinen
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyy parvekkeella tupakalla.
-hyyryläinen
Tiedetään, olen vakoillut sinua puskassa koko päivän. T.Naapurikyylä
Vierailija kirjoitti:
Runkkasin väärin ja mällit lensi sohvalle, toivottavasti ei tahraa jäänyt
Jäihän siitä.
Muistan lapsuudessani setäni jätti valkoisen tahran meidän sohvalle yöpyessään. Toki pestiin, mutta läikkä jäi. Vuosikausia siinä muistona irstaasta sedästä. Enkä siitä olis ikinä uskonut.
Vierailija kirjoitti:
Tein ensimmäistä ja viimeistä kertaa keittoa kanan jauhelihasta, oli hemmetin pahaa.
On se kananjauheliha vähän tympeän makuista, pitäisi ainakin paljon maustaa ruokaa että välttää. Onhan niissä kanan jauheliha resepteissäkin yleensä jotain maustettua tuorejuustoa että saadaan ruokaan rasvaa että menee alas. Ruoka-avusta sain pari pakettia ja jotenkin pitää koittaa saada alas. En ikinä ostaisi sitä vaikka halvalla saisi.
Vierailija kirjoitti:
Mihin take-away muka ostetaan jos ei kertiskuppiin?
Esim. omaan kuppiin, jonka tuo kotoa
Maannut sängyssä koko päivän, vaikken ole kipeä.