Mieheni saattaa päästä lentäjäksi. Pärjäätkö lasten kanssa miten hyvin?
Onko kokemuksia? Meillä lapset 2,4 ja 6-vuotiaat ja itsellä vaativa työ. En haluaisi hänen unelmiaan torpata.
Kommentit (31)
Kiitos kysymästä, pärjään lasteni kanssa hyvin, koska lapsilukuni on 0. Mä en ymmärrä miten sun lentäjämies asiaan liittyy, mutta voit pyytää häntä soittamaan mulle, niin katsotaan jos asia sitten selviäisi!
Vaativa työ. Mikä olisi ei vaativa työ? Onneksi sulla ei ole vaativat lapset.
Ei kiinnosta pärjätä sun lastesi kanssa. Mutta sinä voit toki nauttia siitä ettei tarvitse harrastaa seksiä ukkosi kanssa niin usein kun saa tyhjentää kassinsa työreissuilla matkustamohenkilökunnan kanssa. Eli voit voimaantua rauhassa.
Hyvin pärjään, ovat aikuisia jo. Kiitos kysymästä.
Me ollaan totuttu lentoliikenteen meluun. Pärjätään hyvin ja joskus katsotaan flight radaria,kun meille kuuluu kun Helsinki Vantaalta nousee isompi kone. Viimeksi seurasin kun mediheli lähesty Helsinki Vantaalta ja se teki pienen koukkauksen,kun lentokenttää lähesty lentokone, et se sai luvan laskeutua.
Kannattaa katsella jo uutta laskunmaksajaa, lähtee kuitenkin jonkun lentoemon matkaan. Nussivat kuin kanit noissa porukoissa kaikki keskenään.
En tehnyt enempää lapsia mitä pystyn hoitamaan. Yksi 14 v. tytär, mies on reissannut aina, ja hienosti ollaan pärjätty.
Vaativinta noissa lentäjän hommissa on jaksaa panna
Taivaalliset bussikuskit ja taivaalliset tarjoilijat = paljon kiihkeää seksiä ja työpaikkaromansseja loputtomiin
Jos lentää F-35 hävittäjää niin tarkasta vakuutukset.
Ehkä ap saa hoitoa mielisairaalasta.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa katsella jo uutta laskunmaksajaa, lähtee kuitenkin jonkun lentoemon matkaan. Nussivat kuin kanit noissa porukoissa kaikki keskenään.
Nyt on kyllä todella paksua valetta. T. Lentoemäntä
Vierailija kirjoitti:
???! T. Ap
Siellä on kuule testaukset vielä kesken, monta tuhatta hakijaa. Sisään otetaan muutamia kymmeniä.
En miettis vielä moista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
???! T. Ap
Lentäjänvaimohullu mekastaa palstalla päivittäin.
Jos on vasta Poriin haku kesken niin sillä ei kannata henkseleitä vielä paukutella. Vain aniharva pääsee sisään.
No mä pärjään lasteni kanssa oikein hyvin, kiitos kysymästä. Sitä en oikein ymmärrä, kuinka sun miehesi työ liittyy mun pärjäämiseeni.