Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nykyajan naista ei kiinnosta seksi?

Vierailija
01.10.2026 |

Naiset keksivät aina tekosyitä ettei tarvitsee harrastaa.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romantiikka kiinnostaa ja raha. Niiden jälkeen kiinnostaisi seksi. 

Vierailija
22/33 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naista kiinnostaa raha, miehiä seksi ja raha. 

Myös naisia kiinnostaa seksi. Se vain ei kiinnosta asiasta jankkaavien hyypiöiden kanssa harrastettuna.

Isääsi kiinnosti kun sinua tekopyhää lässyttäjää teki

Niin kiinnosti, muuten en olisi tässä.

Aika paksua kutsua minua tekopyhäksi tai lässyttäjäksi, koska missä muka sanoin väärin? Naisia kiinnostaa kyllä seksi, se vain ei kiinnosta sellaisten kanssa, jotka pakkomielteisesti jauhavat siitä tai väittävät tietävänsä naisista enemmän kuin nämä itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia kiinnostaa romantiikka 

Se kaikkein vähiten, ovat äärimmäisen pinnallisia ja rahalle persoja

Niin olenkin.

Mua kiinnostaa hyvä palkka ja sijoittaminen, ei saippuasarjat ja ruusunterälehdet. 

Vierailija
24/33 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluux panna ap? N69🧔‍

Annas kun arvaan: ei kelpaa ap rassukalle

Vierailija
25/33 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata ihmetellä, jos naisia ei kiinnosta seksi, siis sinun kanssasi. Tuo jatkuva haukkuminen ja perättömien hokeminen ei kiihota ketään.

Vierailija
26/33 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

2020-luvun nainen ei hyväksy patriarkaattia ja taistelee aktiivisesti sitä vastaan. Heterosuhteet kuuluvat menneeseen maailmaan.

Vierailija
27/33 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naista kiinnostaa raha, miehiä seksi ja raha. 

Siksi erään naisammatin harjoittajilla riittää Suomessakin valittavaksi asti miesasiakkaita, vaikka velottavat 200-300 euroa tunnilta. 

On muuten aivan älytön hintataso niinkin ylihypetetystä asiasta kuin seksi, mutta ei se ole tyhmä joka pyytää...

Niimpä, täytyy olla liikaa rahaa, jos voi "lihatiskillä" heittää tuosta vaan monta sataa euroa. Ja usein. 

Vierailija
28/33 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinäkö luulet tietäväsi kaiken meistä paremmin kuin me itse?

Vierailija
29/33 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2020-luvun nainen ei hyväksy patriarkaattia ja taistelee aktiivisesti sitä vastaan. Heterosuhteet kuuluvat menneeseen maailmaan.

En taivu patriarkaatin typeryyksiin mutta olen naimisissa miehen kanssa. Mitäs siihen sanot?

Vierailija
30/33 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen seksuaalisuus on luonteeltaan taloudellista.  Lukaise, mutta älä omaksu, kirja: "miksi naiset rakastelevat",  'Why Women Have Sex' (Cindy Meston, David Buss), täältä: https://oceanofpdf.com/authors/cindy-m-meston/pdf-epub-why-women-have-s…

Vierailija
31/33 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso nykyajan miestä.

Vierailija
32/33 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää kuulua top 1 %:n miehiin. Koska keskimääräinen nainen on ollut sellaisen kanssa sängyssä, muu ei tunnu missään

Kokemusasiantuntijan äänellä sanon, että eivät ne stereotyyppiset ylimmän prosentin miehet ole mitään erityisiä sängyssä. Osa on hyviä, mutta sitten on hyypiötä, jotka ulkonäöllään/statuksellaan/tms. "kaatavat" naisia sänkyynsä ja jyystävät vaan menemään kunnes nalli laukeaa kumppanin nautinnosta vähät välittäen, tai pahimmillaan käsittelevät väkuvaltaisesti ja omivasti.

Yleisesti ottaen miehen statuksella tai sen puutteella ei ole mitenkään luotettavaa kykyä ennustaa, millainen intiimikumppani mikäkin mies on. Niistä "alemmista"kin miesluokista löytyy oikein hyviä seksikumppaneita. Paljon enemmän kertoo se, miten mies kohtelee minua ja miten hän puhuu seksistä. "Top 1%:n" maagisesta naisentyydyttämiskyvystä puhuminen kertoo minulle heti, että nautintoa minun on turha odottaa, siksi jätänkin sellaiset tapaukset väliin.

Vierailija
33/33 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa, aina kiinnostanut. Enpä paljoa muuta olekaan sitten murrosiän alun miettinyt, no onneksi vähän muutakin kuitenkin. Mutta päivittäinhän sitä seksiä miettii. 

Mä vaan en käytännössä harrasta sitä, ellei tarjolla ole hyvää seksiä. Enkä halua huonoja energioita kehooni, eli tästä syystä jonkun hottiksenkaan tarjoama seksi ei välttämättä kelpaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän