Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kohdunulkoinen raskaus/kysymys

31.05.2007 |

Minulla todettiin kohdunulkoinen raskaus 4.5. jolloin sain metrosiitin? lihakseen. Nyt minua mietityttää tämä vuoto eli vuodan vieläkin verta. Onko kenelläkään kokemusta asiasta - kuinka kauan vuoto voi vielä jatkua! Tällä hetkellä olen tosi väsynyt eikä vuodon loppumisesta mitään merkkejä

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut menetyksestäsi!

Minulla oli kohdunulkoinen vuonna 2002. Vuoto alkoi joulukuussa 2002 rv 7, ja sitä kesti aina sinne huhtikuulle asti. Minua ei tuolloin ensin kaavittu eikä lääkitty. Tiedän tasan miten jatkuva vuoto voi rasittaa!!! Sinun kannattaa olla yhteydessä lääkäriin ja jutella asiasta, ottaa selvää, kauanko vuoto mahdollisesti kestää. Itseltäni mitattiin säännöllisesti hcg jotta nähtiin, että väärässä paikassa sijainnut raskaus on todellakin kuivumassa pois eikä kasvaessaan riko sisältä mitään munanjohtimia tai vastaavaa. Hcg oli nollassa joskus helmikuussa, mutta vuotelu jatkui edelleen.

Hormonitoimintani meni myös sekaisin, ja loppujen lopuksi söin Terolut-kuurin ja kohdustani kaavittiin pois tavaraa, kun epäiltiin siellä olevan jotain polyyppeja tai myoomaa tai vastaavaa kasvainta.

Minulle kävi hyvin - kaavinta oli huhtikuussa, Terolutit toukokuussa ja raskaana olin uudelleen kesäkuussa. Nyt minulla on ihana 3-vuotias tyttö.

Jälkiviisaana tekisin toisin siinä, että alkaisin syödä heti rautaa. Menin aika heikkoon kuntoon vuodon takia.

Jaksuja!

Vierailija
2/3 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kohdunulkoinen ei minulla vuotanut tipan tippaa housuun vaan repesi suoraan vatsaonteloon. Sinne ehtikin sitten vuotaa,ennen kuin leikkaussaliin päästiin, noin litran verran. Pelkäsin kuolevani.

En halua olla julma, mut sanon silti että: ole tyytyväinen että ulkoinen huomatiin ajoissa. Tiedän, että menetys on kova ja jatkuva tiputtelu siitäkin inhottava muistutus joka hetki, mutta jos jotain positiivista kaipaat niin ainakin sulla on kaikki " tavarat" ehjinä ja valmiina uuteen yritykseen.

Olen kuullut, että vuoto saattaa kestää kauankin (onpa ihanan määrittelemätöntä). Kaikki sujuu kuitenkin varmasti hyvin lopulta:)

Onnea uutteen nousuun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka !

Mullakin oli kohdun ulkoinen raskaus huhtikuussa, ja nyt odotellaan seuraavia menkkoja tulevaksi. Voitaisiin jatkaa taas noita hoitoja.

Mulle tehtiin laparoskopia, joten en tiedä tuosta lääkkeellisestä tyhjennyksestä mitään.

Mulla vuoto loppui leikkauksen jälkeen n.viikon kuluttua.

Kannattaa varata aika lekurille, tsekata että kaikki on ok !

T:mami