Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Välimeri on perseestä enkä matkusta enää sinne. Vain ääliöt

Vierailija
01.10.2026 |

hellehullut sinne menevät. He saavat vain syvän halveksuntani. 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välimeren alue on aika iso. Ei mekään mennä turistirysiin, eikä todellakaan heinäkuussa.

Vierailija
22/26 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, täällä ilmoittautuu yksi idiootti. Peräti asumme Välimeren maassa kute. monet muutkin suomalaiset (ei Espanjassa)! Pitää vain tietää mihin menee kun haluaa välttää ap:ta ja muita turreja. 😍👋

Mikäs täällä ollessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei ole mitään muuta kokemusta "Välimerestä" tai sen maista kuin halvin mahdollinen pakettimatka muiden örvelöiden sekaan.

Tiedän minkä tiedän. Välimeri on idiootteja varten. Jotain hellehulluja jotka lojuisivat vaikka kaatopaikalla kunhan aurinko porottaa ihon pilalle. 

Huolenpitosi on liikuttavaa. Mutta pitäisikö sinun hankkia oikea elämä. Ala vaikka kerrostalokyttääjäksi ja ala liimaille heippalappuja.

Vierailija
24/26 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei ole mitään muuta kokemusta "Välimerestä" tai sen maista kuin halvin mahdollinen pakettimatka muiden örvelöiden sekaan.

Tiedän minkä tiedän. Välimeri on idiootteja varten. Jotain hellehulluja jotka lojuisivat vaikka kaatopaikalla kunhan aurinko porottaa ihon pilalle. 

Huolenpitosi on liikuttavaa. Mutta pitäisikö sinun hankkia oikea elämä. Ala vaikka kerrostalokyttääjäksi ja ala liimaille heippalappuja.

En kanna huolta. Jokaiselta ihotautitapaukselta pitää selvittää matka- ja asuinhistoria. Jos on itse aiheutettu sairaus kyseessä hoito maksulliseksi. 

Vierailija
25/26 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monessa Välimeren maassa olen käynyt, mutta Kreikka on jäänyt välistä. 

Vierailija
26/26 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kanna huolta. Jokaiselta ihotautitapaukselta pitää selvittää matka- ja asuinhistoria. Jos on itse aiheutettu sairaus kyseessä hoito maksulliseksi. 

Ihosyöpä voi tulla vaikkei näkisi aurinkoa koskaan, vitivalkoihoinen aurinkoa karttava ystäväni sai sen.

Mun mielestä Suomessa on suurempi riski aurinkosyövälle koska 8kk auringottoman jakson jälkeen heittäydytään ottamaan kaikki irti auringosta kertaheitolla, Tummelia pintaan että tirisee kunnolla. Aurinkokin on polttavan pistävä iholla. Se on aikamoinen shokki iholle!

Etelä-Euroopassa ollaan ulkona auringossa ympäri vuoden jolloin iho sopeutuu, ei pala eikä paiste ole polttavaa vaan lempeää kovemmista asteista huolimatta. Itse en koskaan edes punoita muualla kuin Suomessa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän