Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" Vanha nainen ja nuori poika" , kokemuksia?

Vierailija
31.05.2007 |

Lueskelin just lehdestä ikäeroista parisuhteessa. Sehän on hyväksyttyä jos mies on naista vanhempi, mutta entä jos nainen on miestä vanhempi? Tuossa lehdessä esim. oli kolmikymppinen nainen ja parikymppinen poika.

Millaisia kokemuksia teillä on? Olen hakenut itselleni miestä ja ollut tiukkana ikärajojen suhteen. Mutta ehkä mun on aika avartaa katsantoani, etenkin kun mulla on lapsia ja jo se karkoittaa osan miehistä pois...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paras mahdollinen. Muuten ehkä ei..

Vierailija
2/14 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin reilut kolmekymppisenä sellaset 10v nuoremmat kollit on kyllä ollu kivoja leluja, mutta ei niistä vakavaan suhteeseen olis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma että nuo vanhemmat ukkelit kehtoo vaikka miten nuoria naisia yrittää..

Itse olen jo 40 vee ja ihan eläkeikäiset sedät katselee - siinä on jo pikkasen liikaa ikäeroa mulle... etenkin kun itse tykkään kyllä nuoremmista ;)

Vierailija
4/14 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähentelin itse kolmeakymmentä ja aloin seukata 21v. kanssa. Nyt meillä 3 lasta ja naimisissa oltu 10v.

Vierailija
5/14 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet yhdessä reilut 1,5 vuotta. Olin itsekin ennakkoluuloinen aluksi ja ensimmäiset kuukaudet taistelin tunteitani vastaan ja vakuuttelin itselleni, ettei tämä voi onnistua(hassua sinänsä, koska parikymppisenä elin useita vuosia 13 vuotta vanhemman miehen kanssa, eikä kumpikaan epäröinyt silloin). Yritin jankuttaa miehelle, että olisiko hänen kuitenkin katseltava vielä ympärilleen ja elettävä vapaata nuoruutta. Hän ei tahtonut, joten tässä ollaan. Olemme suoraan keskustelleet siitä, että mikäli haluamme lapsia, aikaa ei ole kovin paljon. Samaten vanhenen sitten " nopeammin" , jään eläkkelle aiemmin jne. Mutta eipä tuollaisia oikeastaan pitäisi nyt murehtia, tulee mitä on tullakseen.

Oli ikäero mikä tahansa, tärkeintä on tahto sitoutua, rakastaa, kunnioittaa toista. Yhteiset mielenkiinnon kohteet, arvot, harrastukset yhdistävät myös. Näkisin, että ikä on suhteellista ja ihmismieli kypsyy eri tahtiin eri ihmisillä elämänkokemuksen tms vuoksi.

Vierailija
6/14 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka tapauksessa ero ei johtunut ikäerosta, vaan ihan muista syistä.

Kodin kuvalehdessä oli näyttelijästä, jonka edesmennyt vaimo oli 30 vuotta vanhempi.....

Vierailija
7/14 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

60-vuotias nainen ja 43-vuotias mies

61-vuotias nainen ja 34-vuotias mies

30-vuotias nainen ja 22-vuotias mies

50-vuotias mies ja 37-vuotias nainen

64-vuotias mies ja 24-vuotias nainen

44-vuotias mies ja 30-vuotias nainen

Vierailija
8/14 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue vaikka kirjastossa tai kaupassa.

Vierailija
9/14 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme yhdessä 11vuotta ja ero ei johtunut ikäerosta vaan siitä että halusimme lopulta eri asioita. Halusin toteuttaa minivuotisen haaveeni ja muuttaa maalle ja nyt asun järvenrannalla, hän jäi kaupunkiin luomaan uraansa. Mutta olemme edelleenkin parhaat ystävykset, soittelemme joskus useita kertoja päivässä.

Vierailija
10/14 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli aivan ihanaa ja täydellistä, mutta pidempää suhdetta siitä ei olisi voinut tulla. elämäntilanteet niin erit. minulla lapsi ja haavena suurempi perhe, pojalla opinnot kesken ja vauvakuume aika kaukana tulevaisuudessa...

Vierailija
11/14 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä pojalla oli (ja on) vauvakuum eyhä kaukana tulevaisuudessa. niin on kertonut.

kaikenlaisiahan tänne mahtuu, teinivanhemmista, nelikymppisiin.

minusta tuo ikäero silti jo tuntui isolta. olen seukkaillut vaan ikäisteni kanssa, ja muistelin miten itse elin 23 vuotiaana, joten... ;)

Vierailija
12/14 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 8 vuotta nuorempi mies, iät nyt 21 ja 29 vuotta. Olemme olleet kaksi vuotta yhdessä ja meillä on jo puolivuotias vauvakin. Mies on ehdottomasti paras mies, mitä minulla ikinä ollut. Hyvä isä. Olen kokeillut seukata noin 10 eri miehen kanssa. Tosin mieheni on poikkeuksellisen kypsä ikäisekseen. Rauhallinen on ja ihana isä. En kuitenkaan halua, että hän jää paitsi jostain nuoruudessaan ja nytkin menee eräille festareille kavereidensa kanssa kolmeksi päiväksi. Jään vauven kanssa kotiin. Ja parhaillaan tiskailee tuolla. Suosittelen nuorempaa miestä. Tosin minultakin kysyttiiin alkossa taannoin vielä papereita...

Vierailija
13/14 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihi

Vierailija
14/14 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan