Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada intohimo takaisin?

Vierailija
01.10.2026 |

Kundin kanssa nyt viidettä vuotta yhdessä ja tuntuu että kundi on jotenkin "kyllästynyt" muhun.. Ei enään pane niin kovaa, usein ja rajusti kun alettiin.. Silloin seksi oli kiimaista ja into-himokasta ja sitä tapahtui usein ja monessa paikassa ja yllättäen... Esimerkiksi metsä-retkellä yht äkkii kundi vaan otti mut puun runkoo vasten.. Ja rannal mentii aina koppiin "vaihtaa uikkareita" koppiin..

Nykyään ei.. Pakko-suorittamista, jos sitäkään. Kundissa ei ole mitään vikaa, vaan on suoraan mun unelmista. Miten saan sen taas haluamaan mua intohimosesti? Olen ostanut paljon uusia alusvaatteita, legginsejä, meikkei ja ihan kaikkea.. Aina kun se tulee töistä kotiin niin se ottaa oluen mielummin kun mut.. Tuntuu et oon joku trowh away invicible object nykyään, ketä vaan pitää kodin siistinä.

Joulukuu. 2024, 21pv.. Oli viimeksi kun se oikeasi NUSSI mua niin et sain orgasmeita ja sen jälkeen kaikki on vaan on vaan ollu jotain ihmeen "suoritusta".. Mä kaipaan sitä sparkkia.. Se miks me aikoinaan rakastuttiin. Se eka kerta ja SE fiilis kun sekskattiin oli jotain niin uskomatonta. Kundi osaa olla oikea peto sängyssä mutta...  Mekaanista pakko-suorittamista nykyään ehkä kerran viikos, ja sekin vaan kun kundi "haluu".. 

Ulkopuolisesti olemme täydellinen pariskunta mut pedis sakkaa ja pahasti. Miten saa "liekin" sytytteä uudestaan? Tiedän että kundi pystyy kyllä paljon parempaan seksiin ketä se tekee mulle nykyään.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Olen kuullut siitä hyvän sanonnan:

'k u o l e niin kuolema korjaa kaikki v a l u v i a t.'

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi