Kokoomus ja perussuomalaiset kauhistuivat: ”Räjäyttäisi maahanmuuton Suomeen”
Vihreiden maahanmuuttopoliittinen ohjelma saa tyrmäyksen hallituspuolueiden kokoomuksen ja perussuomalaisten edustajilta. Vihreät ilmoitti, että puolue haluaisi perua Orpon hallituksen tekemät kiristykset maahanmuuttoon.
Kommentit (11)
Perskokkareet ovat jo itse räjäyttäneet, 200.000 uutta asiakasta.
Äänestin Hautalaa mepiksi ysärillä, en ole muistaakseni vihreitä sen jälkeen äänestänyt. Pitääkin äänestää heitä ek-vaaleissa, pääasia on, että persuja vit#uttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vihreillä on vakaa aikomus panna paremmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Äänestin Hautalaa mepiksi ysärillä, en ole muistaakseni vihreitä sen jälkeen äänestänyt. Pitääkin äänestää heitä ek-vaaleissa, pääasia on, että persuja vit#uttaa.
Kokoomus, persut ja vihreät - siinä Suomelle kaikkein haitallisimmat puolueet.
nythän on viime kolmen vuoden aikana tullut taas enemmän kuin koskaan
Vierailija kirjoitti:
Se on ehdottomasti hyvä peruste, jolla vihervasemmistolainen älykkö valitsee ketä äänestää. Tunteella eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumma juttu, kun ainoastaan teidän vahtivuorollanne näitä tänne tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumma juttu, kun ainoastaan teidän vahtivuorollanne näitä tänne tulee.
Kenen teidän? Edistäessäsi vastakkainasettelua olet mukana hybridivaikuttamisessa, joka on osa Suomelle vihamielisten tahojen agendaa.
Vierailija kirjoitti:
Ukrainalaisia. Muiden tulo on vähentynyt ja tarkoitus on vähentää edelleen ja rikolliset palauttaa. Ei tarvita afrikkalaisia eikä lähi-idän ihmeitä.
Vierailija kirjoitti:
Edellisen hallituksen perheenyhdistämispykälää ei ole saatu valitettavasti kumottua. Sen nojalla tulee koko kylän väki.
Kokoomus ja perussuomalaiset kauhistuivat: ”Räjäyttäisi maahanmuuton Suomeen” | Uusi Suomi https://share.google/jVZhSC1fHWX1akwLf