Lue keskustelun säännöt.
Kaipaan positiivisia kokemuksia. Voiko yhdellä munasarjalla raskautua?
31.05.2007 |
Toinen on poistettu ja yrityksistä huolimatta raskautta ei kuulu. Yritystä takana jo vuoden verran. Usko alkaa loppua. Olisiko olemassa jotakin lääkettä millä asiaa voisi edesauttaa. nimim. Asiasta autuaan tietämätön.
Kommentit (2)
raskautua. Mulla toinen torvi poistettu, sen jälkeen yksi km ja yksi onnistunut raskaus, vaikka on pco siinä lisäksi. Nyt taitaisi olla toinen raskaus alullaan, joten mahdollista on. JOs sinulla on esim. ikää paljon ja mahdollisesti muita ongelmia (pitkät kierrot), niin ehkä kannattaa hakea apua, olin hoidot oys:ssa aloittamassa kun sitten huomattiinkin että olen luomuraskaana.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meidän esikoinen lähti ekasta kierrosta aikoinaan ja multa toinen munasarja poistettu (kohdunulkoinen). En osaa mitään prosentteja sanoa, mutta ainakin mulle vakuuteltiin poiston yhteydessä ja myöhemminkin, että normaalisti voi tulla raskaaksi.
Nyt en sitten tilannetta tiedä ja syksyllä aloitetaan ensimmäistä yhteistä yrittelemään. Katsotaan miten käy. Olen varautunut pitkään rupeamaan.
Jos asia mietityttää sinua niin ota ihmeessä yhteyttä lääkäriin ja pyydä selvittämään tilanne.