Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä valmistujaislahjaksi 19 v pojalle?

Vierailija
31.05.2007 |

Lahjaongelmia. Pitäisi ostaa lahja 19 vuotiaalle pojalle. Ei lakanoita, ei astioita, ei koruja eikä hopeita eikä mariskooleja. Mitä siihen enää jää?

Olisi kiva ostaa jotain, jota poika voisi käyttää nyt eikä sitten joskus hamassa tulevaisuudessa tai vain juhlatilanteissa. Budjetti noin 100¿. Vinkkejä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Mitä hän harrastaa, mistä on kiinnostunut?

Tässä joitain ehdotuksia:

*cd (yksi tai useampia)

* joku nuorelle tarpeellinen kirja (joku hyvä ja helppo ruokakirja tms.), *itse ostettiin tietokoneista kiinnostuneelle nuorelle miehelle sellainen niskojen hierontatyyny (Gigantista, voi hieroa myös esim. alaselkää, reisiä jne.) Mies halusi myös samanlaisen ja niinpä ostettiin heti 2 kappaletta : )

*laadukas grillivälinesetti tms.

Tässä ensimmäisenä meileen tulleet..

Vierailija
2/4 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kakkoselle. Keittokirjan olen ostanut rippilahjaksi. Nyt voisin ehkä lähteä toivioretkelle jonnekin elektroniikkaliikkeeseen, jos löytyisi jotain kivaa.

Levyjä en osaa ostaa, kun en tunne hänen musiikkimakuaan. Kiinnostunut ainakin jalkapallosta ja tietokoneista.

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaikea ikä ja menee helposti lahja metsään... Tytöille helpompi ostaa jotain koruja tai kaunista kodintavaraa. Saisi poika itse päättää haluamansa lahjan.

Vierailija
4/4 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahan antaminen lahjaksi. Ei ole antajan ongelma siinä vaiheessa jos on mielestään ostanut hyvän lahjan ja sitten ei saaja siitä tykkääkään.

Itse ostin ylioppilaaksi pääsevälle tytölle lahjaksi kannellisen uunipadan, mielestäni tosi tarpeellinen ja hyvä lahja. Ainakin sitten osaisi arvostaa kun omaa perhettä. Mutta jos ei tykkää niin antakoon vaikka eteenpäin mummollensa, mulle se on sitten ihan sama siinä vaiheessa, että mihin tuo antamani lahjat päätyy..

Pelkkäää rahaa en ala lahjoittamaan, hankkikoon kukin rahansa työnteolla tai jotekin muuten.