Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaurismiehistä kokemuksia? Horoskooppimerkki Kauris.

Vierailija
26.09.2026 |

Älä kommentoi jos aiot kirjoittaa että en seurustele horoskooppimerkin tai hörhön kanssa. 

Raha ja tienaaminen - menevätkö suhteen edelle Kauriilla?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaurismies (22.12.–19.1.) on luonteeltaan ahkera, käytännöllinen, kunnianhimoinen ja luotettava. Hän on maamerkki, jonka elämää ohjaavat järki, pysyvyys ja turvallisuuden tavoittelu.

Ei ole jännämies, ei jatkoon, red flag.

Vierailija
42/55 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä itse olet aurinkomerkiltäsi ?

Skorpioni

Skorppioni ja kauris sopii hyvin yhteen. Meillä 30 v yhdessä. 

Niin minäkin luulin, kunnes totuus tuli ilmi. Erottaa heti, kauris hyödyntää skorpionin lojaali suurta ja herkkyyttä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania ovat.

T. Pekka 67v

Vierailija
44/55 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeä manipuloija. Ei kyllä johdu horoskoopista, mutta sellainen on tuntemani kaurismies. Raha-asioissa tarkka, työtä pitää tehdä burnoutin partaalle. Uhriutuminen: "koko maailma on minua vastaan".

Vierailija
45/55 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia ei pitäisi päästää mihinkään vastuullisiin töihin. Niin monelle naiselle horoskoopit tuntuvat oikeasti olevan joku juttu.

Taidat olla kauris ja tunnistit itsesi. 

Vierailija
46/55 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut kahden kaurismiehen kanssa. Ovat halunneet edetä elämässä ja päästä taloudellisesti hyvään tilanteeseen. Varsinkin toinen miehistä oli hyvin itsekeskeinen ja vaati minultakin paljon itsensä hyväksi, vaikka minullakin oli oma täysipäiväinen työni. Ei antanut arvoa minulle oikein mitenkään. Toinen puolestaan oli kyllä ihan ihana tyyppi.

Vierailija
47/55 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurismies jonka kanssa seurustelin, oli hyvä sängyssä. Tätä olen kuullut muiltakin naisilta.

Vierailija
48/55 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lähtökohtaisesti usko horoskooppeihin, mutta toisaalta ihminen on tehty atomeista ja tähtipölystä ja kuunkierto vaikuttaa hyvin moneen asiaan maapallolla, kuten kasvien itämiseen ja vuoroveteen,  ihmisten unenlaatuun (täysikuu heikentää), joten ehkei mahdotonta ole eri aikoina syntyneiden yhteneväiset eroavaisuudet luonteessa. Toisaalta luonne on vahvemmin geenien ja elinympäristön muokkaamaa.

Mitä tulee sanaan hörhö. Arvostan kaikkia hörhöjä. Hörhö on ihminen joka on uppoutunut johonkin mielenkiinnon kohteeseensa niin syvästi, että se muuttaa ihmisen maailmankuvaa totutusta. 99% ihnisten maailmankuvista on keskinkertaista mitäänsanomatonta höttöä, koska eivät paneudu mihinkään täysillä.

Tosi hienosti ajateltu ja kiteytetty!

Vierailija
49/55 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaurismies jonka kanssa seurustelin, oli hyvä sängyssä. Tätä olen kuullut muiltakin naisilta.

Koska haluavat suoriutua hyvin myös petipuuhissa (kuten kaikissa muissakin toimissaan). Se on vain riskinä, että seksistä tulee suoritus ja tunteet jäävät paitsioon. 

Vierailija
50/55 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaurismäen veljekset. Eli ainakin huonoja elokuvia tiedossa.

Kommenttisi oli kuivaa huumoria, mutta todellisuudessa Kaurismäen veljekset ovat neitsyt ja oinas. 

Vierailija
51/55 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kauris-nainen. Kauris on pedantti, tarkka ja se näyttäytyy helposti jäykkyytenä. Kauris suunnittelee etukäteen asiat eikä mielellään niitä muuta "lennosta". Raha-asiat ovat tärkeitä kyllä.

Isäni on Kauris ja hän on mielestäni vanhemmiten jäykempi ja jyrkempi. Ei näytä tunteitaan. 

Kaurismiehet eivät ole turhannaurajia, vaikka heiltä huumoria löytyy pinnan alta.

Vierailija
52/55 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaurismies (22.12.–19.1.) on luonteeltaan ahkera, käytännöllinen, kunnianhimoinen ja luotettava. Hän on maamerkki, jonka elämää ohjaavat järki, pysyvyys ja turvallisuuden tavoittelu.

Ei ole jännämies, ei jatkoon, red flag.

Kaurismies on kunnollinen mies, jatkoon, green flag.

Vierailija
53/55 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavia sängyssä.

Vierailija
54/55 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
55/55 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurismiehille ei mene mikään hattu tai pipo päähän. Myöskään prätkällä ei voi ajaa kun kypärä ei mene päähän. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä