Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on Outi?

Vierailija
30.05.2007 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nrgiaa ympäristöstään kuin sieni. Harmaa ihminen.

Vierailija
2/15 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännällä tavalla kaunis, ei ensikertaa nähtynä, mutta kauneus avautuu sitten.



Mielenkiintoinen tyyppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunis, taiteellinen, ystävällinen, herttainen, kaikin puolin ihana ihminen. Hän on myös erittäin arka, haluaa ihmisiä lähelleen (ei ennestään tuntemattomia).

Vierailija
4/15 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen musikaalinen ja kuvataiteellinen ihminen ja tykkään mielettömästi ihmisten seurasta. Vaivun välillä haavemaailmaan, josta arki kolmen lapsen kanssa pian herättää. Jos olisin 20 kiloa laihempi, olisin kaunis. Olin nimittäin ihan kaunis ennen ylikiloja. Suuret silmät ja tasainen hammasrivi ovat vieläkin nätit. Tykkään matkustamisesta, vauvoista, kirjoista, kasveista, maalaamisesta ja laulamisesta. En ole kovin urheilullinen, mutta uiminen on kivaa. Olen huumorintajuinen ja välillä hassuttelija. Olen kuitenkin myös vähän hissukka vieraiden ihmisten lähellä, vaikka olen kyllä kovasti rohkaistunut;-)



Vierailija
5/15 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaimani!



Täällä toinen Outi, joka on kuvataiteellinen ja lapsirakas! Tulen etenkin lasten kanssa hyvin toimeen, mutta uusien ihmisten parissa olen varautunut, vaikka minusta hyvän ystävän saakin paremmin tutustuttuaan.



Olen myös kova hassuttelemaan ja höpöttelemään! Minua on sanottu huomiota herättäväksi ja uljaaksi naiseksi. Joopa joo. Itse tiedän, että raskauksien tuomia kiloja on kadotettavana vielä koko liuta. Jospa sitten taas kääntäisin niitä katseita. Mieheni vannoo edelleen seksikkyyteni nimeen, vaikka kiloja onkin kertynyt.



Terveisiä kaikille Outeille!

Vierailija
6/15 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

musikaalinen kyllä.



Tykkään laulaa ja soittaa pianoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipä hei vaan kaima!



Hauskaa... Mistä päin olet kotoisin. Ollaankohan saman näköisetkin. Minusta myös ssaa hyvän ystävän, kun jaksaa tutustua minuun lun varautuneisuudesta huolimatta;-) Minäkin soittelen pianoa (omaksi iloksi vain)

Vierailija
8/15 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tällä hetkellä punertavaksi värjätyt hiukset. Ennen olivat pitkät ja luonnonkiharat, mutta nyt aika lyhyet.



Muuten ulkoisesta olemuksesta, jaa-ah. Pituutta lähes 170 cm ja rinnat pistävät silmään aika isoina, kiitos imetyksen. Muutenkin ovat D-luokkaa. Naiselliseksi ja uhkeaksi minua on mainittu. Rintaa ja lannetta löytyy, mutta niin vyötäröäkin.



Asustelen Oulun läänissä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lannetta löytyy täältäkin. rintaakin on jonkin verran, mutta ei c-kuppia enempää. Asun myös oulun läänissä. Minulla on ruskeat ja suorat hiukset. Ne ovat melko pitkät.

Vierailija
10/15 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

8:lle vielä. Minulla on silmälasit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen opetusalalla.



t. 8

Vierailija
12/15 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tää ei edes ole vitsi. t. kuutonen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat lyhyet hiukset, keskipääjakaus, silmälasit. Pukeutuu tylsästi beigeen ja ruskeaan, kirjastossa töissä.

Vierailija
14/15 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaudesta jääneitä ylimääräisiä kiloja kantava Outi. Porukan hassuttelija, lapsirakas, sosiaalinen tättähäärä. Punaiset hiukset ja pianonsoitto tausta... =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto ja -luottamus, pettää yirttääkseen hieman edes uskotella itselleen olevansa " jotakin" .. Aika reppana siis!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän